کد خبر: ۳۵۴۶۴۳
زمان انتشار: ۱۱:۰۸     ۲۳ آذر ۱۳۹۴
یک پایگاه خبری نیجریایی خبر داد که در درگیری و یورش ارتش این کشور به منزل "شیخ زکزاکی" رهبر شیعیان،‌ علاوه بر همسر و پسر او بیش از ۳۰۰ تن از شیعیان به شهادت رسیدند

به گزارش پایگاه 598، رسانه‌های محلی در نیجریه خبر می‌دهند در یورش ارتش این کشور به منزل رهبر شیعیان و درگیری‌های پس از آن،‌ نظامیان علاوه بر همسر و پسر «شیخ زکزاکی»، بیش از 300 تن از شیعیان را به شهادت رساندند.

بامداد روز یکشنبه(دیروز) بود که تعداد معدودی از رسانه‌ها از یورش نظامیان ارتش نیجریه به منزل رهبر شیعیان این کشور خبر دادند.

نیروهای ارتش نیجریه در تلاش برای بازداشت شیخ «ابراهیم الزکزاکی» رهبر شیعیان این کشور به خانه وی در منطقه «گیلسو» شهر «زاریا» یورش بردند.

این اقدام تازه علیه شیعیان و شخص «شیخ زکزاکی» رهبر شیعیان به بهانه تلاش برای ترور رئیس فرمانده ارتش این کشور از سوی نظامیان این کشور صورت گرفت؛‌ ادعایی که به شدت از سوی جنبش اسلامی نیجریه و شیعیان رد شد.

حالا یک رسانه نیجریه‌ای در خبری به نقل از اعضای مطلع جنبش اسلامی نیجریه خبری تکان دهنده از یورش ارتش این کشور به شیعیان و تعداد بالای شهدا منتشر کرده است.

پایگاه «لیدرشیپ» گزارش داد: «اعضای مطلع در درون جنبش اسلامی نیجریه به لیدرشیپ گفتند همسر و پسر شیخ زکزاکی و بیش از ۳۰۰ عضو شیعیان از جمله اعضای ارشد آنها توسط سربازان کشته شدند».

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ؤضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۴ - ۲۳ آذر ۱۳۹۴
۱
۰
اونایی که کشتار پاریس رو سریعا محکوم میکردن چطور شده در مورد این جنایت خفه خون گرفتن؟!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها