کد خبر: ۳۵۴۶۷۸
زمان انتشار: ۱۳:۱۱     ۲۳ آذر ۱۳۹۴
سرپرست تیم استقلال گفت: «بازیکنان شرایط مسابقه بعدی با تراکتور را درک می کنند و اگر آن بازی را ببریم به فینال این مسابقات حذفی راه پیدا می کنیم.»
به گزارش پایگاه 598، منصور پورحیدری در خصوص تساوی روز گذشته استقلال و تراکتورسازی اظهار داشت: «بازی خوبی نبود. به خصوص در نیمه اول خوب نبود. ولی با همه این حرف ها فرصت های خوبی نصیب بازیکنان ما شد که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.»

 

وی ادامه داد: «فکر می کنم حرف و حدیث های قبل از بازی و حاشیه هایی که روی این بازی انجام شده بود باعث شد استرس زیادی به هر دو تیم وارد شود که این باعث شد هر دو تیم نتوانند توانایی خود را نشان دهند.»

 

پورحیدری درباره اینکه حاشیه های قبل از بازی چقدر روی نتیجه بازی تاثیر داشت، افزود: «در جلسه ای که قبل از بازی داشتیم در خصوص این قضیه صحبت کرده بودیم. اما به هر حال همان طور که گفتم این مساله باعث شد بازیکنان برای بازی استرس داشته باشند.»

 

وی در خصوص اینکه استقلال در این بازی فرصت های زیاد گلزنی را از دست داد، اذعان داشت: «نه نگران این موضوع نیستیم. چون ممکن است در هر بازی این اتفاق بیفتد. به هر حال در بازی آینده با صحبت هایی که کادر فنی انجام می دهند این مساله برطرف خواهد شد.»

 

پورحیدری درباره اینکه محسن قهرمانی از داوری خداحافظی کرد، خاطرنشان کرد: «ابتدا باید به قهرمانی خسته نباشید بگویم. اما در بازی دیروز او می توانست یک پنالتی برای استقلال بگیرد. اما به هر حال تشخیصی بود که او داده و نمی توان کاری کرد. نمی دانم چرا او در این بازی هیچ کارتی به بازیکنان نداد و از داوری خداحافظی کرد. به هر حال او رفت و ما برای او آرزوی موفقیت داریم.»

 

سرپرست استقلال درباره اینکه استقلال و تراکتورسازی 10 روز دیگر دوباره باید با هم بازی کنند بیان داشت: «آن بازی با این بازی خیلی متفاوت است. بازیکنان شرایط مسابقه را درک می کنند. اگر ما آن بازی را ببریم به فینال این مسابقات حذفی راه پیدا می کنیم. ما در بازی دیروز چند بازیکن خود را در اختیار نداشتیم اما برای مسابقه بعدی به شرایط مسابقه خواهند رسید. در کل باید بگویم آن مسابقه با بازی دیروز متفاوت خواهد بود.»

 

پورحیدری در خصوص آسیب دیدگی محسن کریمی تصریح کرد: «وی امروز ام آر آی خواهد گرفت تا میزان مصدومیت دقیقش مشخص شود. امیدوارم که بتواند با رفع آسیب دیدگی به تیم کمک کند.»

 

وی در این ارتباط که رحمتی قبل از بازی به سمت قلعه نویی نرفت گفت: «در این خصوص اصلا از من سوال نپرسید. من در این باره اصلا صحبت نمی کنم.»

 

وی در پایان گفت: «ما سه روز دیگر در لیگ بازی داریم. بارها گفتیم بازی ها فشرده است و کمتر از 10 روز سه بازی سنگین برگزار می کنیم و یک باره دو هفته لیگ تعطیل می شود. نمی توانیم این مساله را کاری کنیم و باید تابع باشیم. امیدوارم این فشردگی بازی ها به بازیکنان صدمه وارد نکند.»

کاپ


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها