کد خبر: ۳۵۴۷۴۵
زمان انتشار: ۱۵:۱۴     ۲۳ آذر ۱۳۹۴
عضو کمیسیون کشاورزی گفت: زدن اتهام به ایران مبنی بر پنهانکاری و دادن اطلاعات غلط به آژانس وصله ناجوری است که به نظام نمی‌چسبد.
به گزارش پایگاه 598، بهرام بیرانوند عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی، امروز (۲۳ آذر) در نطق میان دستور با تبریک حلول ماه ربیع‌الاول، از حضور پرشور مردم در راهپیمایی عظیم اربعین تشکر کرد و گفت: آمریکا در فکر نابودی جهان اسلام و آسیب، تحقیر و نابودی تمامی مسلمانان به ویژه جمهوری اسلامی ایران که تنها کشور حق‌طلب در جهان است، می‌باشد.
 
نماینده مردم بروجرد در ادامه با اشاره به کشتار مردم نیجریه به وسیله عمال آمریکا اظهار داشت: این کشتار نشان می‌دهد که دشمنی آمریکا با مسلمانان، جغرافیا نمی‌شناسد.
 
وی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای، روحانی را مورد خطاب قرار داده و گفت: آقای روحانی، آیا به یاد دارید که در کتاب امنیت ملی و دیپلماسی هسته‌ای، شما ماموران آژانس را جاسوس خطاب کردید، آژانس در آن زمان عدم انحراف ایران را تاکید کرد، اما آمانو در آخرین گزارش خود ایران را متهم به پنهان‌کاری و دادن اطلاعات غلط به آژانس کرده است.
 
بیرانوند در ادامه تصریح کرد: سکوت شما، گزارش آمانو را تائید می‌کند. معنی این گزارش آمانو و سکوت شما چیست؟ نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران  اتهام پنهان‌کاری و دادن اطلاعات غلط را مردود می‌داند.
 
عضو کمیسیون کشاورزی در ادامه گفت: سالهای مورد نظر آمانو که به ظن وی به آژانس اطلاعات غلط داده شده، دوران ریاست جمهوری اصلاح‌طلبان و مسئولیت شما بوده است، گرچه اصلاح‌طلبان دارای عیوب ساختاری زیادی هستند، اما پنهانکاری و دادن اطلاعات غلط به آژانس وصله ناجوری است که در هیچ دوره‌ای به نظام نمی‌چسبد.
 
بیرانوند خطاب به روحانی گفت: چرا سکوت کرده‌اید، این سکوت مهر تثبیت حرف مفت آمانو است. نگران نباشید غربی‌ها معامله سراسر سود خود را با شما بهم نخواهند زد.
 
وی در پایان به بیان چندی از مشکلات حوزه انتخابیه خود پرداخت و گفت: کارگران نساجی بروجرد در آستانه اخراج هستند و وزیر کار در این زمینه موظف است که هرچه زودتر اقدامات لازم را انجام دهد و برای تکمیل بیمارستان آیت‌الله بروجردی نیازمند تخصیص بودجه لازم هستیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها