کد خبر: ۳۵۵۰۲۶
زمان انتشار: ۱۰:۵۱     ۲۵ آذر ۱۳۹۴
برخورد منفعلانه رسانه‌های دنیا با ظلم و جنایت وحشیانه در نیجریه کاربران ایرانی شبکه‌های اجتماعی را بر آن داشت تا نسبت به این اقدام غیرانسانی اعتراض کرده و صدای شیعیان مظلوم نیجریه را به گوش جهانیان برسانند.

به گزارش پایگاه 598، در پی کشتار شیعیان نیجریه در چند روز گذشته و دستگیری «شیخ ابراهیم زکزاکی» رهبر جنبش اسلامی نیجریه موج عظیم حمایت‌های مردمی کاربران ایرانی در شبکه‌های اجتماعی از «خمینی» نیجریه به راه افتاده است.

در حالیکه در این یورش، بیش از 300 مسلمان شیعه به شهادت رسیدند و رهبر شیعیان نیجریه زخمی و بازداشت شد اما همچنان سکوت رسانه‌های غرب در این خصوص ادامه دارد؛ برخورد منفعلانه رسانه‌های دنیا با ظلم و جنایت وحشیانه صورت گرفته در نیجریه کاربران ایرانی شبکه‌های اجتماعی را بر آن داشت تا نسبت به این اقدام غیرانسانی اعتراض و صدای شیعیان مظلوم نیجریه را به گوش جهانیان برسانند.

براین اساس تصاویر، عکس‌نوشته‌ها، پوستر و مطالب مرتبط در شبکه‌های اجتماعی بازنشر شده است که بخش کمی از آن را در ادامه مشاهده می‌کنید:

 

 

*بکشید ما را ملت ما بیدارتر می‌شود

حضرت امام‌خمینی (ره): بریزید خون‌ها را، زندگی ما دوام پیدا می‌کند، بکشد ما را ملت ما بیدارتر می‌شود. ما از مرگ نمی‌ترسیم و شما هم از مرگ ما صرف ندارید. دلیل عجز شماست که در سیاهی شب، متفکران ما را می‌کشید؛ برای اینکه منطق ندارید؛ اگر منطق داشتید صحبت می‌کردید؛ مباحثه می‌کردید. لکن منطق ندارید، منطق شما ترور است، منطق اسلام ترور را باطل می‌داند.

 

 

 

به گزارش فارس، در حمله بامداد روز یکشنبه(22 آذر) نیروهای ارتش نیجریه به حسینیه بقیه‌الله، شیخ «ابراهیم زکزاکی» رهبر شیعیان نیجریه در منطقه «گیسلو» شهر «زاریا» در ایالت «کادونا» چندین نفر از نزدیکان شیخ زکزاکی به شهادت رسیدند. در این یورش، رهبر شیعیان نیجریه زخمی و بازداشت و بیش از 300 مسلمان شیعه به شهادت رسیدند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۲ - ۲۵ آذر ۱۳۹۴
۲
۰
یا حسین
بای ذنب قتلت
راه خمینی از بین رفتنی نیست،

یا مهدی در فرجت شتاب کن تا ظالمان دیگر بیش از این جنایت نکنند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها