کد خبر: ۳۵۵۰۵۳
زمان انتشار: ۱۲:۵۶     ۲۵ آذر ۱۳۹۴
مهرداد خوشبخت سریال تلویزیونی «غیرعلنی» را با موضوع انتخابات روز شنبه کلید می زند.

به گزارش پایگاه 598، مهرداد خوشبخت مجموعه تلویزیونی غیرعلنی را روز شنبه در لوکیشنی در تهران کلید می زند.

بنا بر این گزارش،تست گریم ، محمد فیلی(در نقش حاج عباس)و محمد عمرانی (در نقش عنایت)  اصلی مینی سریال  «غیرعلنی» انجام شده و حضور شهین تسلیمی و مهران رجبی در این سریال قطعی شده است. 

نگارش این مینی سریال 10 قسمتی توسط مهدی حمزه و حسین تراب نژاد به اتمام رسید و متن به طور کامل در اختیار تیم تولید قرار گرفت. با انتخاب عوامل و پایان نگارش فیلم نامه  «غیرعلنی» در آستانه تولید قرار گرفت.

داستان  «غیرعلنی» مربوط به رقابت انتخاباتی سه جوان است که یکی از آن ها عشق به یک دختر را در دل دارد و پیروزی خود در انتخابات را به منزله اثبات خود به خانواده دختر می داند اما در این مسیر دچار چالش هایی می شود.

بازیگران «غیرعلنی» شامل برزو ارجمند، متین ستوده، بهاره رهنما، علی دهکردی، علیرضا جلالی تبار، شهرام عبدلی، محمد عمرانی، محمد فیلی، مهران رجبی، شهین تسلیمی و سیروس عبدلی (تصویربردار)، بابک اخوان(صدابردار)، سید علی هاشمی (دستیار کارگردان و برنامه ریز)، المیرا شرافتیان و حسین امیری(دستیاران کارگردان)، بهرام جلالی(مدیر تولید)، مهدی جودی(تدوین گر)، حسین مجد(طراح صحنه و لباس)، احسان روناسی(طراح گریم) و سهیلا کاشفی(منشی صحنه) از عوامل پشت دوربین این مینی سریال هستند.

مینی سریال  «غیرعلنی» در 10 قسمت 45 دقیقه ای به قلم مهدی حمزه و حسین تراب نژاد با کارگردانی مهرداد خوشبخت توسط رضا جودی در مرکز گسترش فیلم نامه نویسی رسانه ملی برای پخش از شبکه یک سیما  تهیه و تولید می شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها