کد خبر: ۳۵۵۰۵۷
زمان انتشار: ۱۳:۰۶     ۲۵ آذر ۱۳۹۴
عضو جامعه مدرسین گفت: ظاهراً آقای مقتدایی خودش را از این گروه کنار کشیده است و فکر نمی‌کنم این گروه به جایی برسد ولی بنا این است که با این آقایان صحبت شود تا آنها نیز به وحدت بپیوندند

به گزارش پایگاه 598، حجت‌الاسلام محمدرضا آشتیانی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درباره برنامه جامعتین برای وحدت اصولگرایان گفت: آیات موحدی کرمانی، مصباح یزدی و یزدی سه جلسه تاکنون داشته‌اند و هفته گذشته نیز جلسه‌ای داشتند و بحث‌شان در این است که ما نیز در کلیت از وحدت اصولگرایان حمایت می‌کنیم اما اینکه بخواهند برای هر استان و یا شهرستان مصداق‌ها را مشخص کند را رد می‌کنند.

نماینده مردم قم در مجلس اظهار داشت: اخیراً نامه‌ای را آقای حداد و برخی دیگر از آقایان اصولگرا برای این سه نفر نوشته‌اند و در این نامه گزارشی از روند کارها و فعالیت‌های انجام شده برای وحدت اصولگرایان را ارائه کرده‌اند و این نامه در جلسه هفته قبل نیز قرائت شده است. آقایان اصل اصولگرایی را مورد تأیید قرار می‌دهند و حتی گفته‌اند که اگر اصولگرایان برای وحدت به مشکلی برخورند آمادگی دارند که این مشکلات و اختلافات را حل کنند.

وی ادامه داد: تاکنون که جلساتی میان رهپویان، پایداری‌ها، ایثارگران و مؤتلفه برای وحدت تشکیل شده است و گویا آقایان نظر دارند که همانند دوره هشتم چند نفر به عنوان داور از بین روحانیون انتخاب شوند که برای این موضوع نیز به یک نتیجه کلی رسیده‌اند و بعد از این نیاز است کسانی که هنوز به مجموعه نپیوسته‌اند به این مجموعه بپیوندند.

آشتیانی در مورد نشست لاریجانی، ولایتی، مقتدایی و ناطق نوری و اینکه آیا این نشست شکل‌گیری جبهه‌بندی جدیدی در جریان اصولگرایی نیست گفت: ظاهراً آقای مقتدایی خودش را از این گروه کنار کشیده است و فکر نمی‌کنم این گروه به جایی برسد ولی بنا این است که با این آقایان صحبت شود تا آنها نیز به این وحدت بپیوندند.

منبع:نامه نیوز

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
مسکوتین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۸ - ۲۵ آذر ۱۳۹۴
۱
۰
لاریجانی - باهنر - ابوترابی و امثالهم قافیه را باخته اند و میدانند بخاطر واضع دو پهلو و همسویی با باند هاشمی و اصلاح طلبان در بدنه مردمی جریان اصولگرا پایگاهی ندارند لذا با جریان سازی تصنعی و مطرح کردن خودشان بدنیال موج سواری از اصولگرایان هستند که باید بشدت مواظبت شوند.
معتقدیم این چند نفر از خود راضی در مجلس بعدی نباشند اصولگرایان فراکسیون اکثریت خواهند بود چرا که این دوره دیدیم فراکسیون اصولگرایان که اقای حداد را بعنوان رئیس انتخاب کرد آقایان بازی را بهم زدند!
عرصه جدید، عرصه پالایش این آقایان دوستان گرمابه نشین روحانی - هاشمی و خاتمی است!.
معتقدم باید از موج سواری این جنابان بشدت جلوگیری کرد چرا که ثابت کردند برای به کرسی نشاندن حرف و ارزوی حزبی خود براحتی از رهبری خرج کرده و ابایی از هیچ خط قرمزی ندارند آنچنان که در قضیه برجام در مجلس و حقوق مادم العمر و تولدی مدارک کارشناسی ارشد و دکتری بواسطه حضور یکدوره در مجلس ،قانونسازی کردند!
انجا که یک ساعته 250 هزارمیلیارد تومان اموال دانشگاه آزاد را تقدیم هاشمی کردند و اگر نبود شورای فقهی رهبری و استرداد بیت المال معلوم نبود این اموال چه بر سرش می امد!
خلاصه عملکرد این جریان محدود چند لایه در مجلس باید در انتخابات پیش رو مهر انقضا بخورد!
نمیشود نان خور رای مردم ولایت مدار ارزشی بود اما چوپان و گله دار جریان باند هاشمی و اصلاح طلب- کارگزاران!
میشه واقعا؟!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها