کد خبر: ۳۵۵۴۷۰
زمان انتشار: ۰۹:۲۳     ۲۸ آذر ۱۳۹۴
مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: برخورد دو خودرو پراید ‌و تریلر در شهرک ارم تبریز، مصدومیت 3 نفر و فوت یک نفر را به دنبال داشت.

به گزارش پایگاه 598، حبیب حسینقلی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: بامداد امروز شنبه ساعت 4:30 تصادف پراید و تریلر در شهرک ارم تبریز، به اپراتوری فوریت‌های پزشکی تبریز اعلام شد.
وی ادامه داد: پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی 219 و 207 تبریز، به محل اعزام شدند و تکنسین‌های اورژانس 115، پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی، سه مصدوم را به بیمارستان استاد عالی‌نسب انتقال دادند و خبر فوت یک دختر 4 ساله را نیز اعلام کردند.


حسینقلی‌زاده گفت: در تماس با اورژانس 115 و اعلام موارد حوادث، بیان دقیق محل حادثه و مسیر، از جمله لاین حادثه و تعداد مصدومین تا نزدیک‌ترین پایگاه اورژانس 115 نسبت به انتقال مصدومین اقدام شد.

واژگونی پژو مرگ یک نفر و مصدومیت دو نفر دیگر را به دنبال داشت
مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌‌شرقی گفت: واژگونی خودروسواری پژو در جاده اهر‌ ـ تبریز منجر به مرگ یک نفر و مصدومیت دو نفر دیگر شد.
حسینقلی‌زاده گفت: در گردنه «گویجه‌بل» جاده اهر ـ تبریز، واژگونی خودروی سواری پژو 2 نفر را راهی بیمارستان کرد.
وی گفت: با اعلام این حادثه به اپراتوری فوریت‌های پزشکی شهرستان اهر، پایگاه اورژانس 115 «زنجیربلاغ» اهر و «ینگجه» هریس به محل حادثه اعزام شدند و تکنسین‌های اعزامی 2 تن از سرنشین‌های خودرو پژو را پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان باقرالعلوم اهر انتقال دادند و مرگ یک تن را در صحنه حادثه تائید کردند.
حسینقلی‌زاده گفت: اکثرا حوادث ترافیکی در نزدیکی شهرها روی می‌دهد و علل اصلی این حوادث خواب‌آلودگی و خستگی راننده است، که شاید با لحظه‌ای استراحت راننده شاهد بروز چنین حوادثی نباشیم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها