کد خبر: ۳۵۵۸۸۰
زمان انتشار: ۰۹:۳۷     ۳۰ آذر ۱۳۹۴
هاشمی رفسنجانی چهره‌ای رابین هودی از مهدی هاشمی در زندان ترسیم کرد.
به گزارش پایگاه 598، وی در مصاحبه با روزنامه آرمان درباره وضعیت مهدی هاشمی در زندان گفت: مهدی در زندان است ولی به هر تقدیر از زندان راضی است. برای  اینکه در آنجا به امور خود و دیگران می‌پردازد او می‌خواهد دکترایش را تمام کند.

مهدی دو دکترای نیمه‌تمام دارد که یکی در آکسفورد و یکی هم در تهران است. مطالعات فراوانی هم دارد. در آنجا که هست، معمولا فقرای زندانی هستند و به آنها کمک می‌کند و در حد توان سعی می‌کند نیازهایشان را مرتفع کند، از ما و رفقایش کمک می‌گیرد و به آنها کمک می‌کند. آنها را با هم متحد و همه را سر یک سفره جمع کرده است.

مهدی هاشمی متهم برخی مفاسد اقتصادی و امنیتی عمده از جمله ماجرای رشوه ده‌ها میلیون دلاری شرکت نفتی استات اویل و پولشویی در دانشگاه آزاد می‌باشد و به همین دلیل ترسیم چهره‌‌ای رابین‌ هودی از وی مبنی بر اینکه به فقرای زندانی کمک می‌کند و آنها را متحد و سر یک سفره جمع کرده، توهین به شعور مردم تلقی می‌شود.

منبع : کیهان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۲ - ۳۰ آذر ۱۳۹۴
۱
۰
از کیسه خلیفه می بخشد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ
مادون قرمز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۷ - ۳۰ آذر ۱۳۹۴
۲
۰
اگر حواستون باشه فائزه هاشمی خیلی مدت قبلتر از این و در همان ایام نزدیک به فتنه لابه لای یکی از صحبتهایش اعلام کرد که قصد دارند کارکرد زندان را بلا اثر کرده و به ضد خودش تبدیل سازند...
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۱ - ۳۰ آذر ۱۳۹۴
۱
۰
قطعا مهدی هاشمی یک لمپن مفسد است
پاسخ
ناشناس
ROMANIA
۰۰:۳۹ - ۰۱ دی ۱۳۹۴
۰
۰
چهار جوان یکی دو سال گذشته به یک عابر در خیابان حمله کرده و پس از مجروح کردن او کمتر از یک میلیون تومان پولش را زدند قوه قضاییه دو نفراونها رو اعدام و دونفر دیگر رو زندانی کرد ولی در مورد آقای مهدی هاشمی و کروبی و موسوی که ۹ ماه کشور رو به آشوب کشیدن و خون تعدادی جوان رو به زمین ریختن و اموال عمومی رو غارت کردن و امنیت نظام رو از بین بردن چرا هیچ کاری نکرده خدایا یه روز عدالت رو در مورد اینها هم نشون بده
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها