کد خبر: ۳۵۵۹۷۲
زمان انتشار: ۱۳:۲۸     ۳۰ آذر ۱۳۹۴
مدافع میانی تیم فوتبال بارسلونا از قهرمانی تیمش در جام باشگاه‌های جهانی برای پاسخ دادن به انتقاد یکی از بازیکنان پیشین رئال مادرید استفاده کرد.سوارس به رئال مادرید که سال گذشته فاتح این جام شده بود کنایه زد و افزود: همیشه پس از مسابقه‌های این‌چنینی برخی تیم‌ها نزول می‌کنند اما باید ادامه دهند. ما بهترین تیم دنیا هستیم.
به گزارش پایگاه 598، مدافع میانی تیم فوتبال بارسلونا از قهرمانی تیمش در جام باشگاه‌های جهانی برای پاسخ دادن به انتقاد یکی از بازیکنان پیشین رئال مادرید استفاده کرد.

جرارد پیکه به شیوه‌ای جالب به استبان گرانرو، مدافع پیشین رئال مادرید و بازیکنان حال حاضر رئال‌سوسیه‌داد که از مدافع بارسا به خاطر طعنه زدن به همتایش در رئال مادرید، آلوارو آربلوا انتقاد کرده بود، پاسخ داد.

آربلوا چندی پیش گفت که روزی پیکه به خاطر پیام‌ها و حرکات جنجالی‌اش به عضویت تیم کمدین‌ها درخواهد آمد. پیکه چند روز بعد در مصاحبه‌ای آربلوا را با لقبش، «کله قندی» خطاب کرد که این موضوع به مذاق استبان گرانرو خوش نیامد. گرانرو به پیکه پیشنهاد کرد دست از جنجال‌آفرینی‌هایش بردارد و به افراد بزرگ‌تر از خود احترام بگذارد.
 
عکس: پیکه دوباره شیطنت کرد


پیکه که امروز به بارسلونا برای کسب پنجمین جام قهرمانی‌اش در سال 2015 کمک کرد، پس از بازی کاتالان‌ها و ریورپلاته دوباره به سراغ شبکه‌های اجتماعی رفت و در صفحه شخصی خود پیامی در پاسخ به توصیه گرانرو گذاشت.

مدافع بارسا در صفحه شخصی‌اش، 25 شکلک جام به تعداد قهرمانی‌هایی که در دوران بازیگری‌اش به همراه بارسلونا کسب کرده، درج کرده و در پایان آن از هشتگ «برای بزرگ‌ترهایم» استفاده کرده است.

=======================================================

 

خبرگزاری ایسنا: مهاجم بارسلونا در جشن قهرمانی جام جهانی باشگاه‌ها به رئال مادرید کنایه زد.

به گزارش آس، بارسلونا در دیدار نهایی جام جهانی باشگاه‌ها با سه گل ریورپلاته را شکست داد و قهرمان این مسابقه‌ها شد. گل‌های این بازی را لیونل مسی و لوئیس سوارس (دو بار) به ثمر رساندند. سوارس در نیمه نهایی برابر گوانگ‌ژو چین نیز هت تریک کرده بود و تعداد گل‌های خود را در این جام به پنج رساند.

سوارس بهترین بازیکن فینال انتخاب شد و پس از دریافت جایزه گفت: مهم‌تر از همه کسب جام بود. باید در گلزنی به تیم کمک کرد و اگر این فرصت به من برسد و دروازه‌ی حریفان را باز کنیم از این موضوع نیز خوشحال می‌شوم.

مهاجم بارسلونا کار گروهی تیم را ارزشمند توصیف کرد و افزود: تنها مسی و نیمار خواهان بازی گروهی نیستند بلکه تمام بازیکنان این هدف را دنبال می‌کنند.

مهاجم اروگوئه‌ای درباره‌ ریورپلاته گفت: از تیم‌های آفریقای جنوبی شناخت داریم. در نیمه دوم مسی را که فرصت گلزنی داشت را به دفعات متوقف کردند.

سوارس به رئال مادرید که سال گذشته فاتح این جام شده بود کنایه زد و افزود: همیشه پس از مسابقه‌های این‌چنینی برخی تیم‌ها نزول می‌کنند اما باید ادامه دهند. ما بهترین تیم دنیا هستیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها