کد خبر: ۳۵۶۴۸۷
زمان انتشار: ۰۸:۵۷     ۰۵ دی ۱۳۹۴
آیت حائری شیرازی در دیدار با جمعی از خانواده شهدای شیعیان نیجریه:
آیت الله حائری شیرازی خاطرنشان کرد: حاکمان ظالم نیجریه مردم را می‌کشند که زوال خود را به تأخیر بیاندازند ولی ریختن خون نتیجه عکس دارد و این دست به دست شدن حکومت را تسریع خواهد کرد. من آمده‌ام به شما خبر بدهم که پیروزی شما نزدیک است و هر چه بیشتر شهید بدهید به پیروزی نزدیک‌تر خواهید شد.
به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه 598، آیت الله حائری شیرازی جمعه شب در دیدار جمعی از خانواده شهدای نیجریه و طلاب نیجریه ای با تسلیت شهادت شیعیان نیجریه، اظهار داشت: شهیدان در معامله با خدا برد کرده اند زیرا در هم در این دنیا یادشان و گفته‌هایشان باعث حرکت و بیداری مردم می‌شود و هم مستقیماٌ و بدون حساب و کتاب به بهشت می‌روند.

وی با بیان این که شهدا با شهادت خود در این دنیا برد کرده‌اند و برد شهدا که رهایی از شیطان و عاقبت بخیری است خوشحالی دارد، افزود: خون شهیدان به هدر نرفته است و انتقام آن را آیندگان خواهند گرفت و اگر شما هم صبر داشته باشید پیروز خواهید شد.

آیت الله حائری شیرازی با اشاره به این که شیخ زکزاکی مانند یک شمعی است که می‌سوزد تا شما بتوانید آزادانه زندگی کنید، خاطرنشان کرد: اگر دشمنان کسی را می‌کشند به خاطر ارزشمندی و بیداری او است و به کسانی که در خواب هستند و به اصطلاح مرده‌اند کاری ندارند.

وی با بیان این که ایران قبل از انقلاب دست اجانب و دست نشانده‌های آمریکا و اسرائیل بود، تصریح کرد: آنها گروه گروه مردم را می‌کشتند و سینما رکس آبادان را با بیش از هزار نفر به آتش کشیدند تا انقلاب را از بین ببرند ولی مردم فهمیدند و شعله انقلاب بیشتر شد. استاد اخلاق حوزه علمیه ابراز داشت: هر چه بیشتر شهید بدهید بیشتر عزیز می‌شوید و روزی خواهد آمد که خدا ظالمان را برکنار خوهد کرد و شما را به جای آنها حاکم خواهد کرد.

ایشان با بیان این که راه فرزندان شیخ زکزاکی و دیگر شهدای نیجریه ادامه خواهد داشت، افزود: کشور ما شهید داد و حکومت از شاه به مردم رسید، عراق شهید داد و اکنون به دست پیروان اهل بیت(ع) است؛ عالم در حال دست به دست شدن است و خداوند در قرآن وعده داده است که زمین در نهایت به دست صالحین خواهد افتاد و نیجریه هم به زودی به دست دوستداران شیخ زکزاکی خواهد افتاد.

آیت الله حائری شیرازی خاطرنشان کرد: حاکمان ظالم نیجریه مردم را می‌کشند که زوال خود را به تأخیر بیاندازند ولی ریختن خون نتیجه عکس دارد و این دست به دست شدن حکومت را تسریع خواهد کرد. من آمده‌ام به شما خبر بدهم که پیروزی شما نزدیک است و هر چه بیشتر شهید بدهید به پیروزی نزدیک‌تر خواهید شد./ رسا




نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها