کد خبر: ۳۵۶۵۸۸
زمان انتشار: ۱۱:۵۷     ۰۵ دی ۱۳۹۴
رسانه ونزوئلایی «تله‌سور» گزارش داد که دولت جدید آرژانتین دستور توقف پخش شبکه تلویزیونی سنای این کشور را صادر کرده است.
به گزارش پایگاه 598، دولت جدید آرژانتین روز گذشته دستور توقف پخش شبکه تلویزیونی «سنا تی‌وی» که به پخش مستقیم جلسات سنای این کشور تعلق داشت را صادر کرد.

به گزارش «تله‌سور»، «خوآن پابلو آیوس» مدیر ارتباطات شورای سنای آرژانتین در این رابطه عنوان کرد: پخش برنامه‌های کانال «سنا تی‌وی» فورا و تا اطلاع ثانوی قطع خواهد شد.

«الیو ربوت» دبیر اجرایی شورای عالی آرژانتین نیز تصریح کرد: این تصمیم از سوی «گابرییلا میچتی» معاون وزیر ارتباطات آرژانتین و با هدف تولید مجدد برنامه‌ها و تقویت هرچه بیشتر آنها اتخاذ شده است.

کانال «سنا تی‌وی» توسط «دنیل سیولی» کاندیدای مغلوب حزب حاکم «جبهه برای پیروزی» در انتخابات ریاست جمهوری این کشور، زمانی که در منصب ریاست شورای آرژانتین قرار داشت، احداث شد.

از زمانی که «مائوریسیو ماکری» رئیس‌جمهور جدید آرژانتین سکان هدایت این کشور را به دست گرفته، احکام جنجالی فراوانی را به امضا رسانده است؛ انتصاب دو قاضی در دادگاه عالی و اصلاحات آموزشی از جمله احکامی هستند که پس از امضا شدن توسط «ماکری» اعتراضات فراوانی را در آرژانتین به وجود آوردند.

چندی پیش نیز «اسکار آگود» وزیر مخابرات آرژانتین اعلام کرد: دولت «ماکری» قصد دارد طی 180 روز آینده سرویس خودمختار فدرالی ارتباطات صوتی و تصویری و همچنین سرویس خودمختار فدرالی تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات آرژانتین را مصادره و توقیف کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها