کد خبر: ۳۵۶۶۹۸
زمان انتشار: ۰۸:۴۵     ۰۶ دی ۱۳۹۴
نيم فصل دوم ليگ برتر فوتبال در حالي براي تراکتورسازي آغاز مي‌شود که اين تيم در نخستين ديدار به مصاف نفت تهران مي‌رود.
به گزارش پایگاه 598، حواشي سرخ پوشان تبريزي از ابتداي ليگ پانزدهم آغاز شد و هنوز هم ادامه دارد، رفتن توني اوليويرا و حضور امير قلعه نويي تا حدي اين احتمال را مي‌داد که اين تيم به روزهاي خوش خود بازگردد اما اين موضوع تحقق نيافت و حذف اين تيم از جام حذفي و ديگر حواشي موجب شد تا کماکان نوار ناکامي‌هاي تراکتوري ها ادامه داشته باشد. قلعه نويي در آغاز نيم فصل دوم بازيکناني مثل مهدي کياني و فرزاد حاتمي را به تيم اضافه کرد تا شايد بتواند ناکامي نيم فصل اول و جام حذفي را جبران کند.

کاپيتان سابق تيم فوتبال تراکتورسازي در خصوص جدايي اش از گسترش فولاد و بازگشتش به جمع سرخ پوشان مي‌گويد: «جواني ام را در تراکتورسازي گذاشتم و خوشحالم که با همکاري مسئولان گسترش فولاد توانستم مجدداً به تراکتور بازگردم.» مهدي کياني بيان مي‌کند: «نيم فصل خوبي در گسترش فولاد داشتم، اين تيم امکانات بسيار خوبي دارد و اين پتانسيل را دارد که در بالاي جدول حضور يابد. از همه افرادي که کمک کردند تا من به تراکتورسازي بازگردم، تشکر مي‌کنم و اميدوارم که با اين تيم نيم فصل خوبي را پشت سر بگذارم.»

او با اشاره به ناکامي سرخ پوشان تبريزي در جام حذفي و نيم فصل اول ليگ مي‌افزايد: «متأسفانه تراکتورسازي در نيم فصل موفق نبود، تراکتورسازي بازيکنان و هواداران خوبي دارد و جايگاه فعلي مان به هيچ وجه شايسته نيست. اميدوارم که در ادامه با جذب چند بازيکن بتوانيم خودمان را در بالاي جدول ببينيم.» بازيکن تيم فوتبال تراکتورسازي در خصوص حواشي اين تيم بيان مي‌کند: «اين حواشي مربوط به گذشته است و با حضور قلعه نويي اين مشکلات برطرف خواهد شد. در حال حاضر تمرکز تمامي بازيکنان به تمرينات است و اميدوار هستيم که در نيم فصل دوم بتوانيم با جديت بيشتر به نتايج دلخواه مان برسيم. مطمئن باشيد قلعه نويي حواشي را جمع مي‌کند.»

کياني ادامه مي‌دهد: «قلعه نويي مربي بزرگي است و کارنامه موفقي دارد و همه اميدوارند با حضور او بتوانيم سهميه آسيا را کسب کنيم. هواداران تراکتورسازي مستحق بهترين‌ها هستند و تمام تلاش ما اين است که بتوانيم تيم را به دوران اوجش بازگردانيم و دل هواداران را شاد کنيم.» او درباره ديدار با نفت تهران در آغاز نيم فصل دوم مي‌گويد: «بازي سختي مقابل تيم نفت در پيش داريم چرا که نفت تيمي قدرتمند است و مربي بسيار خوبي دارد. هميشه ديدارهاي تراکتور با نفت جذاب مي‌شود و اميدوارم امروز هم شاهد بازي جذابي بين دو تيم باشيم.»

بازيکن کهنه کار تراکتورسازي بيان مي‌کند: «بازي با نفت سکوي پرواز تراکتورسازي خواهد بود و هدف مان اين است که از بازي با نفت روند رو به صعودمان را آغاز کنيم بنابراين، اين ديدار براي ما اهميت بالايي دارد. از نظر تمامي بازيکنان بازي با نفت 6 امتياز دارد و ما بايد 6 امتياز اين ديدار را از آن خود کنيم.»
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها