کد خبر: ۳۵۶۸۱۳
زمان انتشار: ۱۴:۳۰     ۰۶ دی ۱۳۹۴
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: کسانی که فتنه 88 را به پا کردند، همان ماله‌کشان روی جنایات آمریکا هستند.
به گزارش پایگاه 598، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در همایش واکاوی فتنه 88 اظهار داشت: در یک آزمایش بسیار سخت، ملتی که ناگهان در یک حادثه سیاسی چشم باز کرد، دید که تعداد زیادی از کسانی که زمانی سران قوه بودند و سال‌ها مسئولان تراز یک کشور محسوب می شدند و مسئولیتهای کلیدی در اختیار داشتند، مردم را به خیابان‌ها کشانده و به مقابله با نظام دعوت می‌کنند.

وی افزود: در فتنه سال 88 افرادی مردم را به خیابان‌ها کشاندند که بعضا منسوب به خانواده‌های برجسته و پرآوازه کشور بودند. آنها به صورت دسته‌جمعی مردم را به ریختن در خیابان‌ها و ایستادن در مقابل نظام دعوت می‌کردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین همچنین تصریح کرد: از طرف دیگر 10‌ها شبکه تازه تاسیس شده با پیچیده‌ترین روش‌های تبلیغی در دنیا این افراد را تبلیغ می‌کردند و افرادی هم در میدان با دسته‌های چک به فتنه‌گران پول می‌دادند ولی این ملت راه خود را پیش گرفت.

نقدی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه 9 دی یک معجزه الهی بود، یادآور شد: این از بصیرت و آگاهی مردم بود که حماسه 9 دی خلق شد. حماسه 9 دی یک معجزه بود. شاید تصور شود چرا فتنه اینقدر طول کشید. رهبر معظم انقلاب و مردم ما این فرصت را هوشمندانه دادند و یک حرکت انقلابی و مردمی با رهبریت مقام معظم رهبری به ثبت رسید. عموم مردم در این میان با درجات متفاوت از حرکت 9 دی حمایت کردند و با انقلاب همراه بودند. این فرصت و صبری که انقلاب داشت به سبب وحدت و یکپارچگی مردم بود.

وی ادامه داد: اغلب مردم در خطبه 29 خرداد امام خامنه‌ای حقیقت را شناختند و همین سبب شد خود را از ماجرا عقب بکشند و دیگر فتنه‌گران نتوانند افراد را به خیابان‌ها بیاورند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه 9 دی اتمام حجت و ابلاغ حقیقتی برای راهبرد حکومت علوی مقابل فتنه‌گران بود،‌گفت: فرصت دادن برای درک حقیقت و تکرار واقعیت برای از راه به در آوردن عناصری که فریب خوردن نیز قابل توجه است.

سردار نقدی در ادامه مطلب فوق اضافه کرد: با این اتمام حجت همه هم‌نوا شدند و به صحنه آمدند و از تمام گرایش‌ها و جریانات این حرکت توفنده و ارزشمند (9 دی) انجام شد.

وی با تشریح واکاوی ریشه فتنه 88 خاطرنشان کرد: یکی از اصلی‌ترین ریشه‌های بروز و ظهور فتنه 88 منشا داخلی داشت. برخی منفعت‌طلبان و صاحبان ثروت‌های انبوهی که نیاز به تکیه‌گاه خارجی داشتند در این فتنه هم‌نوا شده و کسانی بودند که به جای خدمت به مردم برای خود ثروت‌اندوزی می‌کردند و همواره به دنبال حفظ قدرت خود بودند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه این مرام حاکمیت دینی است که امامان جامعه باید انسا‌ن‌های ساده‌زیست باشند و در سطح طبقه محروم یا متوسط جامعه زندگی کنند، تاکید کرد: یکی از ریشه‌های مهم فتنه همین قدرت‌طلبان و سودجویان بودند که در واقع طلحه، زبیر و معاویه‌های امروز هستند که از همه موازین و مدیریت دینی و اسلامی خارج شده‌اند و در عین حال که هیچ بویی از زندگی اسلام نبرده‌اند ولی مدعی هستند که کشور باید به دست آنها بیفتد و می‌گویند هیچ کسی حق ندارد ما را رد صلاحیت کند چون ما در کنار امام بودیم و مدعی هستند در ماجرای انقلاب بوده‌اند لذا فکر می‌کنند باید در مصونیت ابدی باشند.

نقدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ریشه‌های دیگر بروز فتنه 88 گفت: از دیگر عوامل مسبب در ایجاد فتنه 88 افراد خارجی و بیگانگان بودند که ابرقدرت‌ها در این میان دست داشتند. این افراد حتما با ما معامله می‌کنند و می‌جنگند هر چند که شکست بخورند، عبرت هم نمی‌گیرند. آمریکا پی در پی 36 سال از انقلاب شکست خورده است.

نقدی با اشاره به جنایات علیه شیعیان در نیجریه گفت: آنها این اعمال وحشیانه را انجام می‌دهند چون آمریکا بر روی منابع نیجریه چنبره زده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در خاتمه عنوان کرد: این قدرت شیطانی (آمریکا) برای از میان به در کردن انقلاب اسلامی، سال‌ها برنامه‌ریزی کرده و به همین راحتی هم دست نمی‌کشد. کسانی که کارشان ماله‌کشی روی جنایات آمریکا است، همان فتنه‌گرانی هستند که با آمریکا هم‌نوا شدند.
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها