کد خبر: ۳۵۷۲۲۸
زمان انتشار: ۱۴:۴۴     ۰۹ دی ۱۳۹۴
رئیس ستاد بزرگداشت ۹ دی:
رئیس ستاد بزرگداشت 9 دی با اشاره به اینکه فرماندهی فتنه 88 در کشور بود، گفت: طراحان فتنه در فضای سیاسی کشور حیات سیاسی دارند و فعال هستند.

به گزارش پایگاه 598، علی محمد نائینی ظهر امروز در جمع مردم گرگان اظهار کرد: فتنه 88 چند لایه داشت یک لایه فتنه در خیابان بودند، یک لایه فتنه نیز سران فتنه بودند و مهمترین لایه فتنه به تعبیر مقام معظم رهبری سردمداران آمریکایی و انگلیسی بودند.

وی با بیان اینکه فتنه‎گران از شعار «مرگ بر اصل ولایت فقیه» حمایت و یا سکوت کردند، افزود: شعاری که کاملا احمقانه بود، شعاری که علیه منافع ملی بود توسط فتنه‎گران و منافقان سر داده شد، در حالیکه عامل اصلی موفقیت انقلاب اسلامی وجود ولایت است، همه سرمایه این انقلاب و ستون اصلی نظام، ولایت فقیه است.

در فتنه 88 اعتبار و حیثیت نظام اسلامی خدشه‎دار شد

رئیس ستاد بزرگداشت 9 دی با اشاره به اینکه فتنه‎گران جایگاه ولایت را هدف قرار گرفتند، تصریح کرد: در این فضا که به تعبیر مقام معظم رهبری یک فضای غبارآلود بود، بسیاری از مردم در تشخیص دچار مشکل شدند و طی هشت ماه هزینه‎های فراوانی به کشور تحمیل شد.

نائینی با بیان اینکه در فتنه 88 اعتبار و حیثیت نظام اسلامی خدشه‎دار شد، گفت: معلوم شد که در آن فضا یک فرصت طلایی برای ضربه زدن به نظام فراهم شده است، معلوم شد که دشمن توانست درست نفوذ و از داخل یارگیری کند.

وی تاکید کرد: جریان فتنه در داخل همه دیرینه و سوابق خود را تبدیل به پیاده‎نظام دشمن کرد، اردوکشی‎های خیابانی، رویارویی با نظام و آشوب به راه انداختند، تخریب‎ها آغاز شد و رسانه‎های غربی تصویر ایران بی‎ثبات را به جهان مخابره کردند هنجارشکنی، عبور از قانون، ایستادگی در برابر مقام معظم رهبری شاخصه دیگر فتنه بود.

جریان فتنه با بدنام‎ترین گروه‎های ضدنظام هماهنگ شدند

رئیس ستاد بزرگداشت 9 دی افزود: امروز یک‎هزار و 200 اتاق فکر، دانشگاه‎های بدون دانشجو در آمریکا فعال هستند و روش‎های مقابله با نظام‎های سیاسی را تئوریزه و فرموله می‎کنند و سیاستمداران آمریکا تحت سیاست‎های این افراد هستند که باید توجه داشت قرارگاه‎های اصلی جنگ نرم اینجاست.

نائینی گفت: همه بر این باور هستند که نظام اسلامی ایران تهدید جدی لیبرال دموکراسی است و تهدیدی به نام انقلاب اسلامی مانع اهداف سلطه‎گری آمریکا شده است که در این هیچ تهدیدی نیست.

وی با اشاره به اینکه جریان فتنه با بدنام‎ترین گروه‎های ضدنظام هماهنگ شدند، افزود: همه دولت‎های غربی پای کار آمدند و به پایان نظام اسلامی امیدوار شدند، وزیر خارجه آمریکا صراحتا اعلام کرد که ما در حمایت از جریان فتنه کوتاهی کردیم که اگر بهتر عمل می‎کردیم می‎توانستیم به اهداف خود برسیم.

حماسه 9 دی فتنه‎گران را رسوا کرد

رئیس ستاد بزرگداشت 9 دی خطاب به فتنه‎گران داخلی و خارجی گفت: شما با همه ظرفیت و سرمایه به میدان آمدید، اما نتوانستید نتیجه بگیرید یعنی بصیرت مردم اجازه نداد که این توطئه به سرانجام برشد.

نائنی بیان داشت: منافقان و فتنه‎گران از همه ظرفیت‎های رسانه‎ای، تبلیغی، فکری و مالی استفاده کردند و به میدان آمدند و به پایان انقلاب اسلامی امیدوار بودند و در سال 1388 پیچیده‎ترین و خطرناک‎ترین تهدید را داشتیم.

وی با اشاره به اینکه فتنه 88 قطعا از جنگ 8 ساله خطرناکتر بود، گفت: در فتنه 88 اردوگاه جبهه معارض به میدان آمده بود، این حضور و هماهنگی کاملا آشکار و علنی بود.

نائینی گفت: ملت ایران با حماسه 9 دی همه جبهه معارض را در هم ریخت و فتنه‎گران را رسوا کرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها