کد خبر: ۳۵۷۵۵۵
زمان انتشار: ۱۴:۵۲     ۱۲ دی ۱۳۹۴
معاون عربی-آفریقایی وزارت خارجه:
حضور نیروهای جوان که با کمترین امکانات کارهای خیلی جذابی را انجام می دهند، برای من بسیار جالب است، البته زمان کوتاه و در عین حال مفهومی بودن تولیدات نیز مهم و قابل توجه است، ضمن اینکه در جشنواره عمار، به موضوعات مختلف فرهنگی، اجتماعی و ارزشی هم توجه می شود.
به گزارش پایگاه 598، حسین امیرعبدالهیان، معاون عربی-آفریقایی وزارت خارجه کشورمان که در سومین روز اکران فیلمهای جشنواره عمار حاضر شده بود گفت: حضور نیروهای جوان که با کمترین امکانات کارهای خیلی جذابی را انجام می دهند، برای من بسیار جالب است.

حسین امیرعبدالهیان، معاون عربی-آفریقایی وزارت خارجه کشورمان که در سومین روز اکران فیلمهای جشنواره عمار حضور پیدا کرده بود، در گفت و گو با جهان نیوز، گفت: از طریق صدا و سیما و تبلیغات اینترنتی با جشنواره عمار آشنا شدم و سال گذشته هم یکی از مستندهای جشنواره درباره داعش برای بنده جالب بود که امسال هم تصمیم گرفتم برای تماشای فیلم های جشنواره حضور داشته باشم.

وی ادامه داد: حضور نیروهای جوان که با کمترین امکانات کارهای خیلی جذابی را انجام می دهند، برای من بسیار جالب است، البته زمان کوتاه و در عین حال مفهومی بودن تولیدات نیز مهم و قابل توجه است، ضمن اینکه در جشنواره عمار، به موضوعات مختلف فرهنگی، اجتماعی و ارزشی هم توجه می شود.

معاون عربی-آفریقایی وزارت خارجه با اشاره به این که دیده شدن سینمای ارزشی در جشنواره عمار قابل توجه است، اظهار داشت: افتتاحیه دوره ششم جشنواره را از طریق تلویزیون مشاهده کردم که در یکی از موضوعات جالب برای من، حضور خانواده های شهدا بود، اما فکر می کنم باید سهم بیشتری هم در افتتاحیه و هم اختتامیه به خانواده شهدا داده شود، بویژه اینکه خانواده شهدای مدافع حرم هم فرصتی داشته باشند که در جشنواره از فرزندان شهیدشان بگویند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها