کد خبر: ۳۵۷۶۵۷
زمان انتشار: ۱۰:۵۶     ۱۳ دی ۱۳۹۴
با توجه به وضعیت گلرهای پرسپولیس‌ و فرا رسیدن فصل نقل و انتقالات زمستانی، احتمال دارد در خط دروازه سرخ‌ها تغییر و تحولاتی انجام شود.
به گزارش پایگاه 598، گروهی از هواداران پرسپولیس‌ همچنان معتقدند که نقطه ضعف تیم‌شان در دروازه است. حتی گروهی از کارشناسان و قدیمی‌های پرسپولیس‌ هم به چنین موضوعی اعتراف می‌کنند و به طور مثال وحید قلیچ صراحتا سوشا مکانی را پاشنه آشیل پرسپولیس‌ معرفی می‌کند و یکی دیگر مثل نیما نکیسا می‌گوید پرسپولیسی‌ها تا پایان فصل باید این شرایط را تحمل کنند تا اتفاق‌های بهتری در پرسپولیس‌ به وجود بیاید و تیم جان بگیرد.

 

مطرح شدن این صحبت‌ها و وضعیت دروازه سرخ‌ها به خوبی نشان می‌دهد که پرسپولیسی‌ها در این پست شرایط خوبی ندارند و حتما به همین دلیل بود که صحبت‌هایی در مورد جذب وحید طالب‌لو و محسن فروزان مطرح شد.

 

پس از عملکرد سوشا در بازی با پدیده و اشتباهاتی که او انجام داد، ایمان صادقی در دیدار با استقلال صنعتی جانشین سوشا شد. در حالی که خیلی‌ها نگران وضعیت دروازه پرسپولیس‌ بودند، گلر جوان سرخ‌ها برای چندمین بار نشان داد نه تنها چیزی از سوشا کم ندارد بلکه به دلیل حواشی و مسایل کمتر خیال تیم را از لحاظ روحی و روانی راحت‌تر می‌کند و بازیکنان دیگر مجبور نیستند تا نگران مسایل انضباطی و به قول قلیچ عربده‌کشی‌های او در میدان باشند.

 

اما نکته‌ای که قبل از بازی با استقلال صنعتی در مورد گلرهای پرسپولیس‌ مطرح شد به صحبت‌های برانکو در خصوص سوشا و صادقی برمی‌گشت. برانکو در صحبت‌هایی که قبل از بازی داشت به صراحت از سوشا حمایت کرد و به تعریف و تمجید از او پرداخت.

 

در روزی که صادقی خودش را برای رویارویی با استقلال صنعتی آماده می‌کرد، شنیدن این صحبت‌های برانکو برایش چندان عجیب بود و احتمالا به همین دلیل بود که مسئولان باشگاه تصمیم گرفتند در این خصوص با برانکو صحبت کنند.

 

اما وضعیت صادقی پس از پایان بازی و بسته ماندن دروازه پرسپولیس‌ خیلی فرق می‌کرد. او با جسارت و شهامت بیشتری پا به رختکن پرسپولیس‌ گذاشت و در جشن سرخ‌ها شرکت کرد. اما نکته جالب حمایت بازیکنان پرسپولیس‌ از صادقی بود.

 

آنهایی که در جریان صحبت‌های برانکو قرار گرفته بودند، پس از پایان بازی به سراغ صادقی رفتند و به او روحیه دادند. جالب اینکه حتی بعضی‌ها او را بهتر و محق‌تر از سوشا برای ایستادن درون دروازه پرسپولیس‌ می‌دانستند و البته صادقی با توجه به مصاحبه‌های قبلی سوشا فقط لبخند می‌زد و از همبازیانش تشکر می‌کرد.

 

با توجه به وضعیت گلرهای پرسپولیس‌ و فرا رسیدن فصل نقل و انتقالات زمستانی، احتمال دارد در خط دروازه سرخ‌ها تغییر و تحولاتی انجام شود. از آنجایی که برانکو اعلام کرده برای نیم‌فصل دوم به هیچ بازیکن جدیدی احتیاج ندارد، احتمالا با سفارش مسئولان باشگاه پرسپولیس‌ تغییر و تحول اصلی سرخ‌ها درون دروازه اتفاق خواهد افتاد.

 

وقتی خبر جدایی پاشنکو دروازه‌بان تیم ملوان منتشر شد، خیلی‌ها خبر از توافق‌های قبلی این دروازه‌بان خارجی با پرسپولیس‌ دادند. از آنجایی که جایگاه طالب‌لو در استقلال بهتر شد و پرسپولیسی‌ها تمایل به جذب فروزان ندارند، هیچ بعید نیست که پاشنکو در نقل و انتقالات زمستانی سر از تهران و باشگاه پرسپولیس‌ درآورد.

 

البته شنیده‌ها بیشتر در این حد است که پرسپولیس‌ و برانکو به دنبال گلر خارجی هستند. حالا اینکه این گلر خارجی همین پاشنکو است یا برانکو گزینه دیگری زیر سر دارد، مشخص نیست.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها