کد خبر: ۳۵۷۶۹۵
زمان انتشار: ۱۲:۱۰     ۱۳ دی ۱۳۹۴
آل سعود، نابودی خود را رقم زد/انتقاد از نرمش بیش از حد دستگاه دیپلماسی در قبال عربستان
از دستگاه دیپلماسی کشوری در خواست داریم که با جدیت تمام و نگاهی دور از سازش برای جلو گیری از پایمال نشدن خون شهیدان راه حق و ولایت و سر افرازی جبهه مقاومت از مجاری بین المللی و رسمی پیگیری جنایات آل سعود باشند و لحظه ای از احقاق حقوق مسلمانان دریغ نکند ،لازم است نرمش بیش از حد دیپلماسی در قبال عربستان کاهش یابد و سطح روابط دو کشور نیز تا حد ممکن تنزل پیدا کند.
به گزارش پایگاه 598، تعدادی از تشکل های دانشجویی سراسر کشور در بیانیه ای ضمن محکومیت شدید جنایت آل سعود در اعدام شیخ نمر، از دستگاه دیپلماسی کشور خواستند به برخورد منفعلانه در قبال آل سعود پایان داده و این جنایت را از طریق مجامع بین المللی پیگیری کند. متن این بیانیه که در اختیار خبرگزاری بسیج قرار گرفته است در ادامه می آید:

بسم الله الرحمن الرحیم

فَاسْتَقِمْ کَمَا أُمِرْتَ وَمَنْ تَابَ مَعَکَ وَلَا تَطْغَوْا

پس همان گونه که فرمان یافته‏اى ایستادگى کن؛ و نیز آنان که همراهت به سوى خدا روى آورده‏اند [ایستادگى کنند] و سرکشى مکنید. (هود/112)
در نهایت تأسف مطلع شدیم که روحانی مبارز اهل تشیع، آیت الله شیخ نمرباقر النمر به دست مزدوران آمریکا ی شیطان صفت و آل سعود مزدور و دنباله رو صهیونیسم،به شهادت رسیده است.این ضایعه بزرگ اراده ها را مستحکم کرده تا با عزمی راسخ نابودی رژیم نا به حق آل سعود را فریاد زنیم.
در وصف آن شهید انقلابی و آزاده که با درایت و صبوری جریان بیداری اسلامی را در عربستان هدایت میکرد همین بس که: به دشمن حق و حقیقت بگویید که (نمر) هرگز نمی میرید.
آنهایی که به خیال خود با به شهادت رساندن رهبران مظلوم شیعیان در عربستان، نیجریه، سوریه و دیگر کشور ها مانع از رشد بیداری اسلامی می شوند سخت در اشتباهند،خون این عزیزان در خاک غلطیده موجب رشد هر چه سریع تر بیداری اسلامی و جهانی شدن آن در آینده نزدیک خواهد شد.
ما دانشجویان و تشکل های دانشجویی نیز ضمن عرض تسلیت به ساحت مقدس امام زمان (عج) ارواحنا فداه، رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی و سایر شیعیان ایران و جهان اعلام میداریم،بی‌شک آل سعود با تجاوز به یمن،کشتن کودکان بی گناه،سرکوب مردم آزاده، نقش آفرینی در رخ‌دادن فاجعه منا و تروریسم پروری، زمینه نابودی خود را فراهم کرده و با لبریز شدن کاسه صبر مسلمانان،شاهد حذف این رژیم غاصب خواهیم بود و این حرکات ناشیانه را چیزی جز دست و پا زدن بیهوده برای بقا نمی دانیم.

در ضمن از دستگاه دیپلماسی کشوری در خواست داریم که با جدیت تمام و نگاهی دور از سازش برای جلو گیری از پایمال نشدن خون شهیدان راه حق و ولایت و سر افرازی جبهه مقاومت از مجاری بین المللی و رسمی پیگیری جنایات آل سعود باشند و لحظه ای از احقاق حقوق مسلمانان دریغ نکند ،لازم است نرمش بیش از حد دیپلماسی در قبال عربستان کاهش یابد و سطح روابط دو کشور نیز تا حد ممکن تنزل پیدا کند.


تشکل سیاسی دانشجویی هُرمان دانشگاه آزاد مرودشت
تشکل اسلامی سیاسی وحدت نو اندیشان دانشگاه آزاد بیضا
انجمن اسلامی دانشگاه آزاد قم(خواهران)
بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بیضا
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بیضا
تشکل اسلامی وصال دانشگاه آزاد شیراز
مجمع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد استان فارس
جمعیت اسلامی دانشگاه آزاد بردسیر
انجمن اسلامی دانشجویی دانشگاه آزاد بروجرد
تشكل اسلامي سياسي غدير دانشگاه آزاد استهبان
انجمن اسلامي دانشگاه آزاد تاكستان
کانون اندیشه های آزاد دانشگاه آزاد مرودشت
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد یاسوج
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد مرودشت(خواهران)
تشکل اسلامی سیاسی اندیشه برتر دانشگاه آزاد فسا
بسیج دانشجویی شهید مهدی زین الدین دانشگاه آزاد مرودشت
انجمن اسلامی دانشجویان متحد دانشگاه آزاد کازرون
تشکل دانشجویی زاگرس دانشگاه آزاد ارسنجان
جمعیت دانشجویی همراهان دانشگاه آزاد گچساران
تشکل دانشجویی انديشه سبز دانشگاه آزاد كرمانشاه
تشکل دانشجویی پيروان ولايت واحد صحنه
انجمن اسلامی پیروان ولایت دانشگاه آزاد خرم اباد
بسیج دانشجویی شهید استواری دانشگاه آزاد مرودشت
تشکل دانشجویی دانشگاه آزاد سپیدان
تشکل دانشجویی واحد انتظار دانشگاه آزاد کرمانشگاه
انجمن اسلامي دانشجويان نوانديش دانشگاه آزاد مرودشت
انجمن اسلامی دانشگاه آزاد قم (برادران)
تشکل دانشجویی امید ایران دانشگاه آزاد شیراز

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها