کد خبر: ۳۵۷۷۴۲
زمان انتشار: ۱۴:۴۹     ۱۳ دی ۱۳۹۴
سرپرست پرسپولیس از شرایط امروز تیم و باشگاه کاملاً راضی است و بعد از چند سال بی ثباتی این آرامش را برای پرسپولیس واجب‌تر از نان شب می‌داند.
به گزارش پایگاه 598، محمود خوردبین در گفتگویی با "ورزش سه"، درباره مسائل مختلف حرف میزند وبرخی از نقطه نظراتش پیام خبری دارند که برای تعهد به متن مصاحبه این حرف‌ها را هم در قالب گفتگوهای او می‌گنجانیم.

خوردبین درباره عوامل موفقیت پرسپولیس در 3 ماه اخیر می‌گوید داشتن پرسپولیسی‌ترین هیئت مدیره سال‌های اخیر، بهره مندی از مدیری شایسته و حضور افراد فوتبالی در روی نیمکت از سرپرست گرفته تا برانکو که از عملکردش بسیار راضی هستیم پرسپولیس را در مسیر رسیدن به هدف موفق کرده است.

سرپرست رکورد دار تاریخ سرخ‌ها، درباره ادعای جعفر کاشانی که گفته پرسپولیس نیازمند 2 گلر است می‌گوید ایشان رئیس هیئت مدیره هستند و اگر حرفی می‌زنند بر اساس مصوبات هیئت مدیره است و حرف یا ادعای ایشان موجه است.

قدیمی‌ترین سرخپوش تاریخ از حذف احمد نوراللهی می‌گوید از تصمیم مسئولان تیم ملی امید متاسفم، معلوم نیست چرا چنین تصمیمی اتخاذ شده است. اگر این حذف به علت مصدومیتش است که باید بگویم او به میدان برگشت و جلوی استقلال خوزستان هم عالی کار کرد، اگر بحث به خاطر بدرفتاری در چارچوب تمرینات تیم ملی امید است که باید بگویم احمد از متشخص‌ترین جوانان ماست و اخلاق و ادبش زبانزد است و هیچ دلیلی به جز سلیقه مربیان تیم ملی امید برای حذف او نمی‌بینم و امیدوارم جانشین احمد بهتر از او باشد که البته بعید میدانم این طور باشد.

محمود خوردبین که سرپرست 4 نسل پرسپولیس و همبازی مردان نسل اول بوده درباره مدیر عامل باشگاه می‌گوید او از آدم‌های موفق سالیان اخیر تیم است که روند مدیریتش خوب بوده است، طاهری تحصیلکرده بزرگ‌ترین دانشگاه‌های دنیاست و اصول کارش را خوب می‌داند، همین که برانکو می‌بیند مدیر تیم ما چنین با لهجه کامل و بسیار خوب با او انگلیسی حرف میزند نشان از تفاوت او با اکثر مدیران قبلی است البته تیم ما مدیران خوبی را هم در سالیان گذشته دارد.

سرپرست پرسپولیس بار دیگر بر پیش بینی‌های ابتدای فصل خود درباره عملکرد تیم و پیش بینی ظرفیت‌های کمال کامیابی نیا می‌گوید: اول فصل گفتم کامیابی نیا بازیکنی است که هر مربی آرزوی داشتن او را دارد و حالا در نظر سنجی رسانه‌ها و تیم منتخب هفته شما می‌بینم که جزو 7-8 بازیکن برتر لیگ تا این جا معرفی می‌شود ضمن این که یادم نمی‌رود وقتی ما تنها 12-10 امتیاز داشتیم گفتم تیم ما به صدر می‌رسد و حالا هم میگویم ما قطعاً فاصله خودمان تا صدر را از بین می‌بریم.

خوردبین در پایان تیم‌های ذوب آهن، استقلال تهران و استقلال خوزستان تیم‌های دوم تا چهارم پایان لیگ بعد از پرسپولیس معرفی می‌کند و می‌گوید؛ ما از همه بهتریم و بازیکنانمان آن قدر خوب هستند که نیازی به یار جدید نداریم، وقتی از اینها بهتر نداریم چرا باید یار جدید بگیریم؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها