کد خبر: ۳۵۷۸۱۴
زمان انتشار: ۰۹:۳۴     ۱۴ دی ۱۳۹۴

به گزارش پایگاه 598، وقتي پرسپوليس در هفته ششم مسابقات امسال به سايپا باخت، شايد هيچ‌يك از آن 10 هزار تماشاچي حاضر در ورزشگاه آزادي فكرش را هم نمي‌كردند همين شكست آغاز يك سير عجيب از نتايج باشد. پرسپوليس آن روز چهارمين شكست فصلش را تجربه مي‌كرد؛ 4 باخت از 6 بازي كه نشان مي‌داد چقدر كار براي برانكو سخت شده است. تازه سرخپوشان بعد از آن مسابقه بايد جمع‌جور مي‌كردند و به تبريز مي‌رفتند تا در يكي از سخت‌ترين مسابقات فصل‌شان روبروي تراكتورسازي بايستند. خيلي‌ها مي‌گفتند امتياز دادن در ورزشگاه يادگار، به منزله پايان كار برانكو در جمع سرخپوشان خواهد بود. پرسپوليس اما آن روز به سختي برد تا وارد يك مسير كاملا متفاوت شود.

 

7 برد از 11 بازي

از هفته هفتم تا هفدهم، پرسپوليس 11 مسابقه برگزار كرده كه 7 تاي آنها را برده است. آنها تراكتورسازي، سياه‌جامگان، ملوان، استقلال اهواز، گسترش فولاد، راه‌آهن و استقلال صنعتي خوزستان را برده‌اند و البته با صباي قم، استقلال، نفت تهران و پديده مشهد هم مساوي كرده‌اند. پرسپوليس در دو بازي با استقلال تهران و پديده مشهد در آخرين ثانيه‌ها از شكست گريخته، اما در دو تساوي ديگرش برابر صباي قم و نفت تهران به شدت به پيروزي نزديك بوده است. آنها در بازي با تيم دايي دو بار توپ را تير زدند و در مسابقه با نفت تهران هم در شرايطي كه از حريف جلو بودند، يك ضربه پنالتي را از دست دادند.

 

ميانگين جادويي

پرسپوليس در 11 بازي اخيرش، مجموعا 25 امتياز به دست آورده كه اين آمار، ميانگين خارق‌العاده 2.27 امتياز در هر بازي را نشان مي‌دهد. اين در حالي است كه در حال حاضر استقلال با 34 امتياز از 17 بازي يعني با كسب متوسط 2 امتياز از هر مسابقه در صدر جدول قرار گرفته است. به عبارت ديگر اگر پرسپوليس در 6 هفته نخست در فاز نتيجه‌گيري كمي بهتر عمل كرد، در حال حاضر خيلي از مشكلات اين تيم حل بود. آیا آنها می‌توانند با ادامه این روند، سومین قهرمانی لیگ برترشان را به دست بیاورند؟


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها