کد خبر: ۳۵۹۲۳۴
زمان انتشار: ۱۴:۵۲     ۲۲ دی ۱۳۹۴
نماینده دشتستان:
نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از رفتار نامناسب مسئولان دولتی در سفر به استان بوشهر گفت: برخی از مدیران دولتی فکر می‌کنند تمام نقاط کشور ملک طلق‌شان است، نخبگان و مردم مناطق محروم را برده و نوکر خود می‌دانند.
به گزارش پایگاه 598، نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از رفتار نامناسب مسئولان دولتی در سفر به استان بوشهر گفت: برخی از مدیران دولتی فکر می‌کنند تمام نقاط کشور ملک طلق‌شان است، نخبگان و مردم مناطق محروم را برده و نوکر خود می‌دانند.

حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی‌نژاد در نطق میان‌دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس (22 دی 94) در تذکری خطاب به دولت گفت: مردم استان بوشهر که به واسطه تصمیمات نابجا و ناعادلانه شما دولتمردان محروم نگه داشته شده‌اند و ثروت‌های کلان این استان را بعضاً به شهرها و استان‌های نورچشمی و یا کیسه‌های دوخته شده خود و یا هم‌باندی‌ها و یا اقارب و خویشان و فرزندان خود سرازیر کرده‌اید و این امر ممکن نبود جز با رابطه‌های نادرست و رانت‌هایی که دراختیار شما بود، محقق شود.

وی ادامه داد: رهاورد این ثروت‌های مردم مستضعف استان بوشهر که در جیب‌های شما سرازیر شد، چیزی جز تکبر و غرور در مقابل مردم استان بوشهر و استان‌های محروم نبوده است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برخی از مدیران دولتی فکر می‌کنند تمام نقاط کشور ملک طلق‌شان است و نخبگان، مسئولان و موکلان، درنهایت مردم مناطق محروم را برده و نوکر خود می‌دانند.

موسوی‌نژاد اضافه کرد: رفتارهای ناپسند و زشت دولتمردان در روز گذشته و در جریان سفر به استان بوشهر برای افتتاح فازهای 15 و 16 پارس جنوبی نسبت به مسئولین، نخبگان، موکلان و مردم استان بوشهر قطعاً محکوم است. آقای رئیس‌جمهور! به دست‌اندرکاران دولت خود بیاموزید که مردم بوشهر برده کسی نیستند که نگاه تحقیرآمیز به آنها شود. به آنها بیاموزید، پایتخت‌نشین بودن شما ارجحیت و برتری بر مدیران و مسئولین و مردم استان‌های محروم همچون استان بوشهر ندارد.

وی افزود: آقای رئیس‌جمهور و وزرای دولت باید صادقانه بگویند که چرا دست‌شان را از جیب مردم مستضعف بیرون نمی‌کشند؟ به راستی چه چیزی را در جیب مردم باقی گذاشته‌اند؟ یارانه‌های مردم فقیر و مستضعف را حذف و برای دکوراسیون و استخرها و تبلیغات و تجملات و اشرافی‌گری آقازاده‌ها هزینه می‌کنند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آیا مسئولان بر اشک‌های خانواده‌های بی‌سرپرست و تحت پوشش کمیته امداد شرم نمی‌کنند که این روزها در شهرستان دشتستان با احضاریه‌ها و اخطاریه‌های بانک‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند و در حال از دست دادن تنها سرپناه محقرانه خود هستند؟ چرا به تعهدات خود مبنی بر پرداخت اقساط وام مسکن خانواده‌های بی‌سرپرست و یتیم تحت پوشش کمیته امداد عمل نمی‌کنید؟

موسوی‌نژاد خاطرنشان کرد: آقای رئیس‌جمهور! آیا شما در شرایط فعلی با هزینه روزانه 70 هزار تومان می‌توانید ادامه زندگی بدهید که خانواده تحت پوشش کمیته امداد باید ماهیانه با 70 هزار تومان زندگی خود را ادامه دهند؟ آیا حاضرید حقوق‌تان را با یک ماه تأخیر دریافت کنید؟

وی در پایان با اشاره به سایر مشکلات حوزه انتخابیه خود در بخش‌های مختلف از مسئولان خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آنها شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
مردم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۸ - ۲۲ دی ۱۳۹۴
۰
۰
با سلام . نماینده محترم مردم دشتستان .برخی دولتیها نه بلکه همه دولتیها و برخی نمایندگان مجلس مردم را بعد از سوار بر اریکه قدرت برده خود میدانند .
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها