کد خبر: ۳۵۹۲۴۳
زمان انتشار: ۱۵:۰۴     ۲۲ دی ۱۳۹۴
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: امروز متخلفان با «قانون‌خواری» قصد عادی‌سازی تخلفات را دارند که چنین رویکردی مجریان قانون را با مشکل همراه می‌کند و باید با این پدیده با جدیت برخورد شود.
به گزارش پایگاه 598، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی پیش از ظهر امروز در دیدار سردار مهدی محمودی فرمانده انتظامی استان قزوین ضمن تقدیر از خدمات فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی استان اظهار کرد: کارهای ارزشمندی از سوی نیروی انتظامی استان قزوین صورت گرفته و موفقیت‌های خوبی در این حوزه به دست آمده است.

وی تأکید کرد: کارهایی که نیروی انتظامی انجام می‌دهد، قطعه‌ای از یک پازل است و فعالیت‌های دستگاه‌های مرتبط باید تکمیل‌کننده این پازل باشد تا کارها به نتیجه مطلوب و مؤثر برسد.

امام‌ جمعه قزوین به قانون‌گریزی برخی متخلفان اشاره کرد و ادامه داد: امروز متخلفان با «قانون‌خواری» قصد عادی‌سازی تخلفات را دارند که چنین رویکردی مجریان قانون را با مشکل همراه می‌کند و باید با این پدیده با جدیت برخورد شود.

عابدینی با تأکید بر اینکه مسئولان برای حفظ امنیت، رفع مشکلات مردم و اجرای قانون باید با غیرت وارد میدان شوند، افزود: اگر دستگاهی با غیرت و جدیت در میدان حاضر شود، سایر دستگاه‌ها نیز حضور جدی‌تری پیدا می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان قزوین نیز در ابتدای این دیدار گزارشی از عملکرد 9 ماه گذشته نیروی انتظامی ارائه کرد و با بیان اینکه آزادراه قزوین دومین محور آزادراه اصلی کشور است و 18 استان را به هم متصل می‌کند، گفت: استاندارد پایین آسفالت آزادراه قزوین - کرج یکی از اصلی‌ترین عوامل بروز تصادفات است که برای تغییر روکش آن نیازمند 200 میلیارد تومان اعتبار هستیم.

سردار مهدی محمودی با بیان اینکه برای کاهش تصادفات موقتاً خراش‌هایی بر روی آسفالت ایجاد کرده‌ایم، ادامه داد: نصب دوربین کنترل سرعت توسط اداره راه‌ و شهرسازی در حال پیگیری است و با نصب پایه‌ها تا پایان زمستان دوربین‌ها نصب می‌شود.

وی از کاهش 17 درصدی تصادفات، کاهش 14 درصدی فوتی‌ها، کاهش یک درصدی مجروحان، کاهش 18 درصدی سرقت، افزایش 39 درصدی کشف مواد مخدر، افزایش 46 درصدی کشفیات فیلم و سی‌دی غیرمجاز خبر داد.

این مسئول از 67 مورد دستگیری متخلفان در حوزه فضای مجازی خبر داد و تصریح کرد: 60 مورد به تشکیل پرونده منجر شده است که در مرحله پیگیری قرار داریم و این حوزه از سوی پلیس فتا با جدیت رصد می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها