کد خبر: ۳۶۰۰۵۸
زمان انتشار: ۰۹:۳۶     ۲۸ دی ۱۳۹۴
نماینده ولی فقیه در سپاه بندرعباس گفت: برخی با رفتار و گفتار خود در پی آن هستند که فتنه اکبر را کلید بزنند که ملت قهرمان ایران چنین اجازه‌ای به آنها نخواهد داد.
به گزارش پایگاه 598، حجت‌الاسلام امید درویشی امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در بندرعباس، با اشاره به اینکه شورای نگهبان اشخاصی را که فاقد صلاحیت هستند یا صلاحیت آنها احراز نشده را رد می‌کند، اظهار داشت: البته، این بدان معنا نیست که صلاحیت شخصیتی این اشخاص از بین رفته است. آنها توانایی حضور در مجلس شورای اسلامی را نداشته و نمی‌توانند در مجلس حضور یابند و امکان خدمت و حضور در سایه عرصه‌ها از بین نرفته است.

وی با اشاره به برخی اقدامات اخیر در حمله به شورای نگهبان که در برخی مسئولان نیز دیده شده است، عنوان کرد: پروژه‌ای از قبل آغاز شده تا نهادهای زیر نظر مقام معظم رهبری مانند شورای نگهبان، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیج و ... مورد حمله و هتاکی قرار گیرند. این رفتارها و گفتارها نیز در این راستا صورت گرفته است.

نماینده ولی فقیه در سپاه بندرعباس با انتقاد از نحوه تائید صلاحیت‌ها در مرحله اول، خاطر نشان ساخت: شاهد تایید اشخاصی بودیم که شرب خمر کرده و از هیچ محرماتی دوری نمی‌کردند. ما شاهد بودیم که در برخی شهرها حتی صددرصد افراد ثبت‌نام کرده، تایید شده بودند. این حکایت از آن داشت که طرحی برای ایجاد فشار به شورای نگهبان در حال اجرا بوده است.

وی ادامه داد: البته، شورای نگهبان در چارچوب قانون و بر اساس وظایف مصرحه، به وظایف خود عمل کرد و اشخاص نالایق برای این پست‌ها و خدمت به مردم را رد صلاحیت کرد. مجلس محلی برای حضور نیروهای مومن، متعهد، متدین و انقلابی است که دشمن از انتخاب آنها ناراحت و مأیوس شود.

درویشی این رفتارها و هجمه‌ها را اقدامی برای جرقه زدن فتنه اکبر دانست و متذکر شد: برنامه‌ریزی‌هایی از قبل صورت گرفته و اتاق فکر تشکیل داده‌اند. البته، ملت قهرمان مانند همیشه این اجازه را به فتنه‌گران نخواهد داد که به خیال‌های پوچ و باطل خود رسیده و نظام را از گزند هر فتنه‌ای مصون خواهند داشت.

وی افزود: ما و ملت در قامت سربازان ولایت، اجازه عرض اندام به نااهلان و نامحرمان را نخواهیم داد. ما به فضل الهی، نخاله‌هایی را که قصد نفوذ دارند، از بین خواهیم برد و پوزه آنها را به خاک خواهیم مالید.

نماینده ولی فقیه در سپاه بندرعباس با بیان اینکه در نظام اسلامی، حرف اول و آخر را ولی فقیه می‌زنند، عنوان کرد: هر کس که می‌خواهد زیر این بیرق فعالیت کند، باید قوانین را رعایت کرده و بدان احترام بگذارد. شورای نگهبان مصداق اتم این موضوع بوده و باید همگی از آن تمکین کنند.

وی خاطر نشان ساخت: برخی قصد داشتند تا با برخی روش‌ها، شورای نگهبان را در تنگنا قرار دهند؛ اما این شورا قانون را به نحو احسن اجرا کرد. ما به امید خدا، انتخابات پرشور و خوبی را در پیش خواهیم داشت و امید داریم که کسی با رفتارها و گفتارش، زمینه‌ساز خشنودی دشمنان نشود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
مادون قرمز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۵ - ۲۸ دی ۱۳۹۴
۰
۰
یکی از زیباترین و پخته ترین کارهایی که در آن مقطع فتنه 88 انجام گرفت پخش مستند تلویزیونی "شاخص" بود که بخوبی با بازسازیِ شرایط و توطئه های اوایل انقلاب و تطابق دهی آن با روند فتنه 88 مردم را هوشیار ساخت.

من به سهم خودم دست یکایک عزیزانی که در تولید این مستند نقش داشته اند را می بوسم.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها