کد خبر: ۳۶۰۵۲۰
زمان انتشار: ۱۱:۳۱     ۰۱ بهمن ۱۳۹۴
خط و نشان حسن روحانی برای شورای نگهبان:
حجت الاسلام دکتر حسن روحانی خاطرنشان کرد: من هم از وزیر کشور و هم از وزیر اطلاعات می‌خواهم رایزنی‌های خود را با شورای نگهبان ادامه دهند و البته از طرف من معاون اول نیز رایزنی‌هایی را با شورای نگهبان شروع کرده است.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، حسن روحانی در دومین روز همایش استانداران و فرمانداران سراسر کشور که صبح امروز در وزارت کشور آغاز شد به مسائل انتخاباتی پرداخت و گفت: کسی که می‌خواهد نماینده مجلس شورای اسلامی شود البته که باید به دین، اسلام متعهد باشد و التزام به قانون اساسی و ولایت داشته باشد و این از بدیهیات است، اما محیط زیست، صنعت، توسعه کشور، حل بیکاری و رکود نمی‌شود و آیا همه مشکلات کشور همین است؟



روحانی ادامه داد: یعنی امیرالمؤمنین(ع) وقتی حاکمی را در یک منصب قرار دهد، فقط به نماز شب آن فرد یا اینکه اول وقت در مجلس حاضر می‌شود و یا اینکه زکات چگونه داده است، توجه می‌کرد؟ و فقط صداقت و ایمان بود؟ یا کارآمدی و کاربلدی فرد، توان اداره و مدیریت و فهم فرد را از جامعه نیز درنظر می‌گرفت؟

وی ادامه داد: قنبر پاک، متدین و مخلص و چرا امیرالمؤمنین قنبر را فرماندار یا استاندار نکرد؟ در حالی که سیاستمداری را فرستاد و حتی ایرادی هم که به وی داشت، به وی عتاب می‌کرد و نامه می‌نوشت و گاهی امیرالمؤمنین برای حل برخی مشکلات پیچیده افرادی را انتخاب می‌کرد که انسان تعجب می‌کند و این تعجب به خاطر آن است که انسان به همه زوایا آشنا نیست وگرنه مشخص است کار امیرالمؤمنین معلوم است که درست است.

رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: امیرالمؤمنین مشاهده کردند که در فارس شلوغ است و کسی نمی‌تواند اداره کند و سیاستمدار پخته‌ای را و برخی مواقعی تا حدی قابل قبول بود زیادبن ابی را استاندار فارس کرد که وی پدر عبیدالله‌بن زیاد بود، اما الان دولت یک همچنین فردی را قرار دهد، چه می‌شود؟ حالا آن امیرالمؤمنین با آن عظمت، بضاعت و مقام و سیاست است ما کجا و او کجا؟ ما باید خاک پایش را توتیای چشم کنیم.

روحانی خاطرنشان کرد: چرا در انتخابات آدرس غلط به مردم می‌دهیم و چرا دو اصل را چسبیده‌ایم و بقیه اصول را کنار قرار داده‌ایم. این افراد می‌خواهند در مجلس چه کنند؟ باید بهترین‌ها را به مجلس بفرستیم و در این شرایط منطقه و سیاست پیچیده جهانی و این دولت که با معضلاتی عجیب و غریبی روبه‌رو شده‌اند و کشورهایی که امروز با نفت اداره می‌شوند چه وضعی دارند؟

رئیس‌جمهور تصریح کرد: ارزش پول کشورهایی که با نفت اداره می‌شوند به کجا رسیده است و تورم در آنها چگونه است و تورم هنگامی که از 200 درصد به 300 درصد برسد این مربوط به کشورهای نفت‌خیز است، بنابراین کار بزرگی است و همه دارند تلاش می‌کنند و در این شرایط که امروز موضوع اشتغال برای ما اصل است، باید افراد شایسته را به مجلس بفرستیم.

رئیس‌جمهور با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر عمل مسئولین به مر قانون تصریح کرد: همانطور که رهبری گفتند باید مر قانون انجام شود نه اینکه مر سلیقه انجام شود و من نمی‌دانم در این قانون اساسی، یهودی‌ها و زرتشتی‌ها هرکدام نماینده خود را دارند و این خیلی خوب است، اما مگر ما چند یهودی و زرتشتی در کشور داریم، حال جناحی که در این کشور جمعیت 7 یا 10 میلیونی دارد ما قانون اساسی را چگونه تفسیر می‌کنیم و چگونه اجرا می‌کنیم؟ چرا که اسم مجلس خانه ملت است و این خانه یک جناح نیست، بنابراین بگذاریم مجلس آینه ملت باشد.

روحانی تصریح کرد: در میان همه احزاب و جناح‌ها مردم باید تلاش کنند که بهترین را انتخاب کنند و مجریان باید دقت کنند چارچوب قانونی جامعه را رعایت کنند، چرا که معیار قانون است و بدانیم اداره کشور از آن ملت ایران است.

روحانی با بیان اینکه صاحب این کشور مردم هستند و ولی نعمت ما مردم هستند، تصریح کرد: هیچ مقامی بدون رأی مستقیم یا غیرمستقیم مردم مشروع نخواهد بود و همه رأی می‌خواهند و اگر این اصل را همه قبول داریم، کار بزرگی در پیش داریم و بزرگترین کار سیاست داخلی دولت یازدهم در 7 اسفندماه رقم می‌خورد و کارکرد سیاسی این دولت مشخص می‌شود.

رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: دو انتخابات بسیار عظیم و بزرگ داریم،‌مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی که از اهمیت بالایی برخوردار است و فکر می‌کنم اولین بار است که این دو انتخابات با هم برگزار می‌شود، اما اینکه مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان هر دو در یک روز انتخابات انجام شود، برای اولین بار است که صورت می‌گیرد و مجلس دهم و خبرگان پنجم با هم برگزار می‌شود. همه باید دست به دست هم دهیم.

روحانی تصریح کرد: من امروز نمی‌خواهم حرف تلخ بزنم، نگذارید امید مردم ناامید شود و همه تلاش کنید شور و نشاط و امید مردم افزایش یابد و آن نکته‌ای که رهبری فرمودند که همه به پای صندوق های رأی بیایند و رأی دهند، اگر کسی با نظام مسئله دارد این مسئله ملی است و همه به پای صندوق آرا بیایند و ما باید زمینه امید شور و رقابت را ایجاد کنیم.

رئیس‌جمهور افزود:‌ مجلس خانه ملت است نه خانه یک جناح و اگر قرار است یک جناح باشد و یک جناح نباشد، انتخابات نمی‌خواهد همه آنها به مجلس بروند.

روحانی تصریح کرد: همه باید دست به دست هم دهیم و وزارت کشور، دولت، شورای نگهبان همه باید کمک کنند که امید و رقابت در کشور باشد و کشور از آن همه جناح‌ها است و مجلس از آن همه است و همه جناح‌ها باید در آن حضور داشته باشند.

روحانی تصریح کرد: ما به عنوان دولت اعتدال که باید قانوناً بی‌طرف باشیم، اما دلمان می‌خواهد معتدلین به مجلس بروند و این آرزوی ما است اما قانوناً‌ و عرفاً حق مداخله نداریم و باید تلاش کنیم انتخابات سالم برگزار شود و به هر حال همه جناح‌ها باید بتوانند نمایندگان خود را به مجلس بفرستند.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه احراز صلاحیت واقعی از آن ملت ایران است، خاطرنشان کرد: این ملت بزرگ ایران است که پای صندوق‌های رأی می‌آید و مردمند که اصلح را برمی‌گزینند و انتخاب می‌کنند و در همه جای دنیا سیستم‌ها و فیلترهای نظارتی وجود دارد و باید قید شود چرا که فیلترهای نظارتی اکثراً از طرف خود احزاب است و بهترین فیلترها را می‌گذارند تا بهترین آدم‌ها را معرفی کنند و به کارآمدی، به صالح بودن فرد توجه می‌کنند.

روحانی گفت: قانون اساسی کشور ما اداره کشور را به سمت حزب نبرده است، باید بر روی آن فکر شود و دموکراسی بدون حزب نمی‌تواند موفق باشد.

رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: همه باید تلاش کنیم که بهترین‌ها را برگزینیم و قانون اساسی می‌گوید دولت مجری انتخابات است،‌ وزارت کشور مجری انتخابات است و ناظر بر انتخابات را شورای نگهبان می‌داند. بنابراین باید دقت شود چراکه این مرزها به هم نزدیک می‌شوند و مخلوط می‌شوند و بهترین راه، امروز هنوز هم گفت‌وگو، رایزنی، مذاکره، مشورت است.

روحانی خاطرنشان کرد: من هم از وزیر کشور و هم از وزیر اطلاعات خواسته‌ام که اولاً کاملاً با شورای نگهبان همکاری کنند و از دو ماه پیش تأکید کردم و همین امروز هم از آنها می‌خواهم رایزنی‌های خود را ادامه دهند و البته از طرف من معاون اول نیز رایزنی‌هایی را با شورای نگهبان شروع کرده است.

روحانی گفت: امیدواریم همانطور که همیشه با خردورزی و اعتماد به حق و ایمان به خدا، چرا که دین مان را برای دنیای کسی نمی‌توانیم بفروشیم و خدای نکرده مصالح کشورمان را بفروشیم. هیچ کس دنبال این نیست و ما می‌خواهیم اخلاق حاکم باشد و این انتخابات خیلی مهم است.

رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: نباید به سمت حذف دیگری برویم و آبروی افراد را برای اینکه خودمان پیروز شویم ببریم، این نمی‌ارزد و با قانون و اخلاق سازوگار نیست هر کسی صلاحیت خود را بیان کند و برای تخریب دیگران اقدام نکند و این دولت نه طرفدار حزب و جناح خاص یا کاندیدای خاصی است.

روحانی با بیان اینکه تلاش دولت اجرای قانون اساسی است و قانون موضوعه است، خاطرنشان کرد: من از همه استانداران، فرمانداران و همه مسئولین انتخابات، وزیر کشور می‌خواهم که بدانند انتخابات یک آزمایش الهی است و باید با بی‌طرفی و عدم مداخله، اجرای مرّ قانون، امنیت کامل و رقابت سالم و همانطوری که رهبری فرمودند یک انتخابات پرشور و با نشاط با صف‌های طولانی مردم در پای صندوق‌های رأی باشد.

وی گفت:‌ امیدوارم بهترین‌ها برای مجلس شورای اسلامی برگزیده شوند که بیشترین خدمت را به مردم انجام دهند و در برابر احکام اسلامی و مقررات اسلامی آنچه که شایسته است برای اجرا و عمل دقیق به قانون انشاءالله موفق باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲۸
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۸ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۴
۱۲
۳
جناب روحانی خودت التزام به قانون اساسی و ولایت فقیه نداری و انوقت برای دیگران نطق قانون مداری میکنی . رهبر میگوید ما در برجام به انچه میخواستیم نرسیدیم و انوقت شما بعد از ان میگویی ما به انچه میخواستیم رسیدیم و البته این یکی از موارد تخلفات شماست . چرا میخواهید افراد ناباب وارد مجلس شوند و چرا میخواهید شورای نگهبان را تحت فشار قرار دهید . همانقدر که شورای نگهبان در مورد تائید صلاحیت شما اشتباه کرد برای چهار سالمان کافیست . شما و جناب هاشمی و همفکرانتان یکی از مهمترین مشخصه هایتان خودبزرگ بینی و مخالفت با ولایت فقیه است چه در حال و چه در زمان امام خمینی .
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۱ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۴
۱۲
۹
شیر حاج محمود که اهل عوام فریبی نبود
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۷ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۴
۱۱
۵
ببینید ،‌یک کسی که ملقب به رئیس جمهور است باید سنجیده سخن بگوید ، در کجای دنیا تایید صلاحیت این چنین بدون اصول است؟ بحث علمی به کنار ، عاقبتش که سلطه عوام فریبان دزد است هیچ ، چرا یک شخصی که عنوان رئیس جمهور را دارد باید این چنین کیلویی ، غیر علمی و نسنجیده و عوامانه ، به دور از عقلانیت و اصول سییاسی (!!) که زیر مجموعه اش دیپلماسی است سخن بگوید ، تنها چهار دلیل صحیح بر این صحبتشان بیاورند ، لطفا تایید کنید
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۹ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۴
۱۱
۴
لعنت بر عوام فریبان
پاسخ
ناشناس
-
۱۴:۴۵ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۴
۱۱
۳
رئیس جمهوری که جوگیر بشه برای مملکت مصیبته
پاسخ
نادر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۵ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۴
۹
۳
مگه دل بخواهیه ؟اینکه دلمان میخواهد !!! از اصطلاحات سلاطین قاجاری است .آقایانی که در سنوات گذشته نان شورای نگهبان را خورده اند و به واسطه سختگیریهای شورا خیلی از رقبای خود را کنار کرده اند و امروز صاحب نام و آوازه ای شده اند امروز شمشیر به شورا کشیده اند . از ماست که بر شماست !!!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۹ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۴
۹
۳
متاسفانه انتخابات 92 مظهر پیروزی حرفهای ژورنالیستی بود که اعتماد مردم را جلب کرد اما تنها تجربه و گذر زمان توانست توخالی بود آنرا ثابت کند
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۹ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۴
۹
۳
تحریم ها نه همه فقط هسته ای و نه همه ی هسته ای که بخشی از آن تعلیق یا متوقف شد و ساختار آنها باقیست
ما از بسیاری حقوق هسته ای مسلم برای آیندگان برای همیشه چشم پوشی کردیم
نظارتهای فراتر از پروتکل الحاقی را پذیرفتیم که ضریب امنیتی مارا بشدت مخدوش میکند
PMD هم با محکومیت مابه اقدامات مخفی برای دستیابی به بمب اتم بستهشد
متاسفانه دولت راستگویان و درستکاران خدا میداند با برنامه ششم چه خوابها برا استحاله از درون و بیشتر لیبرالیزه کردن کشور دیده
پاسخ
سید
ROMANIA
۱۶:۴۱ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۴
۸
۳
صحبتهای متناقض وعوام فریبانه چه در باب عبوراز رکود چه در زمینه گره زدن مشکلات کشور به تحریم ها چه مواضع کاملا انفعالی در برابر غرب در زمینه اجرای برجام علیرغم تحریمهای جدید کدخدا گزارش صد روزه به ملت از وضع اقتصاد وحل معضلات بیکاری ومدام بابی لیاقتی وعدم کارایی در زمینه حل مشکلات جامعه را به سمت مسایل حاشیه ای سوق دادن وتوپ را به زمین دولت قبلی انداختن وعدم کمترین پذیرش نقد واهانت به افراد دلسوز با الفاضی نظیر بیسواد وبرو به جهنم وصدهامورد از بی تدبیری که نشان از عدم برنامه در دولت پیر 11است کار به جایی رسانده که باصحبتهای بی منطق ودوپهلو همواره برای گریز از پاسخگویی به ملت در باره عملکرد ضعیف خود جامعه را به سمت وسوی ی سراب مانند سوق دهند
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۴ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۴
۵
۱
اینکه یک عده با انواع محکومیتها بصورت فله ای ثبت نام کرده اند و علیرغم نظر منفی مراکز چهارگانه توسط هیاتهای اجرایی وزارت کشور تایید شده اند آیا مر قانون رعایت شده؟
آیا تایید صلاحیت حدود 5000 کاندید با طیفها و سلایق مختلف برای 290کرسی مجلس تایید فقط یک جناح بود
بنظر من این هیاهوها بیشتر برای تغییر افکار عمومی از عملکرد دولت و دوقطبی سازی برای کسب رای است مثل مناظره ی پایانی انتخابات 92
پاسخ
ناشناس
UNITED STATES
۱۷:۴۷ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۴
۴
۲
شتر در خواب بیند پنبه دانه
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۱۷ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۴
۳
۲
کسی توجه می‌کند !؟؟؟ منظور اقای روحانی شاید این است که مردم که به دولت رای داده اندو حالا دولت اصلاحات است ، پس کاندیدا های اصلاحات را رد صلاحیت نکنید ، زهی خیال باطل که 300هزار رای ، رایی نیست که این همه دور بردارد
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۰ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۴
۵
۲
ما هم دلمون میخواد نمایندگان ولایتمدار و ارزشی و جهادی و انقلابی و متعهد و متخصص و استکبار ستیز و معتقد به اقتصاد مقاومتی و ... به مجلس برن
ای آرزو نه بر شما عیبه نه بر ما
جناب دکتر حقوقدان ؟؟؟ مگه شما قسم خوردی تمام مشکلات این مملکت را حل کنی ؟ بابا یکم به این هیئت دولت استراحت بده برن یکم کیش و آلمان و ... یه تابی بخورن یه هوایی عوض کنن
شکر خدا برجام که حل شد
سانترفیوژها را هم که دادیم رفت که روشن نباشن هوا را آلوده کنن
تا چند سال دیگه هم که کیک زرد داریم تا هر هفته برای موفقیت برجام بین مردم توی خیابونها توزیع کنیم .

گزارش صد روزه هم که دادید و ...
بابا خدا قوت یکم دیگه با همین روند تلاش کنید میشیم مثل کشورهای آفریقایی که هم سانترفیوژها شون میچرخه و هم چرخ زندگی مردمشون و هم ....
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۸ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۴
۴
۲
جناب رئیس جمهور فرمایشاتتان دشمن شاد کن است . قدری به خود بیایید .
پاسخ
مادون قرمز دید در تاریکی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۳۷ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۴
۵
۲
آقای روحانی خوب این جمله را بفهمد، که یکبار یکی مثل بنی صدر با آرایش زنانه از کشور گریخت. فرزندان خامنه ای اینبار به کسی مجال برای فرار نمی دهند.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۰ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۴
احسنتتتتتتتتتتتتتتتتتتتم
تند رو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۶ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۴
۶
۲
حرف های این عزیز برای مردم ایران نبود ایشون اینجا رو با کشورهای عقب افتاده اشتباه گرفته ،کشورهایی که نه قانونی دارند و نه مردم با دانشی که فرق بین اعتدال و معتدل رو بدونند ، ایشون معتدل رو این طور معنی میکنه یعنی هر شخصی که با خط مشی ما منافع و کارهای حزب ما موافق بود اون معتدله .
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۶ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۴
۵
۲
نماینده مجلس اگر وکیل الدوله باشد به هیچ دردی نخواهد خورد .
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۸ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۴
۵
۲
کسی را انتخاب کنید که کشور را به دشمن نفروشد .
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۶ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۴
۲
۳
در شخصیت رییس جمهور مملکت ایران اسلامی نیست منافع ملی رو فدای یک مشت منافق فتنه گر کنه اقای روحانی ارزشتو بشناس
پاسخ
جوان
ROMANIA
۱۶:۱۷ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۴
۴
۲
ازاینکه شما یک مأمم وروحانی هستید من خجالت می کشم وانتظارنداشتم که به این آشکاری دریک جا به امام حسن (ع) وجای دیگربه امام حسین (ع) ودراینجا به امام علی (ع) برای مقاصدخودتان توهین کنید یعنی واقعاً امام علی (ع) با علم به فاسدبودن زیادبن ابی اورااستاندارفارس کردند؟ حتماً حتماًحتماً دروغ است اول فاسد نبود تاخلاف کرد عزلش کردند. البته شما تحصیل کرده انگلیس هستید ومدرک راآنجا به شما داده اند به ماحق بدهید که شک کنیم
پاسخ
ناشناس
ROMANIA
۱۰:۲۷ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۴
۲
۶
اااااااااااااااه شماها چقدر وقیحیدحالا خوبه سرو تهتونو جمع کنن چهارمیلیون بیشتر نیستیدا
جمع کنید کاسه کوزتونو بابا
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۶ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۴
ما و شما و قشون کشی نداریم ، بیست و سه میلیون و دوازده میلیون ، یا سر و تهش 300 هزار تا اختلاف با تمام تفرقه افکنی ها ، پس دور ندار کاسه زیر نیم کاسه تو پر کن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۵ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۴
۵
۲
مشكل اين مملكت همين دلبخواهي ها است كه پايه ديني ندارد. اينكه معتدل بودن را با عمل حضرت اميرالمومنين يا سيدالشهداء و زهره دادن 9 امام ديگر قياس كنيم هيچ معني و مفهوم كشور داري ندارد. در كشور ايران اعتدال دولت يعني تسهيلات عمومي براي مسيحيان، زرتشت، يهود، فرق اربعه و در آخر اسلام شيعي است. يعني باز كردن كاباره ها و هر كس دلش خواست برود. باز كردن قمار خانه هركس خواست برود و... اعتدال يعني دلجويي همه. اگر تصادف هم شد يعني 50- 50 كردن و دنبال مقصر نگشتند. يعني اگر به يك مقام دولتي هم حمله شد هر دو نفر مقصرند. اين اسلام مسيحي است نه اسلام محمدي صلوات الله عليه.
پاسخ
ناشناس
ROMANIA
۰۰:۱۶ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۴
۵
۲
ما نفهمیدیم هر وقت رهبرمون صحبت میکنن به چندروز نمیکشه جناب تدبیر وامید افاضات نقیض میکنند
پاسخ
مسلمان
-
۱۳:۰۸ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۴
۱
۵
بابا ول کنید روحانی و دولتش رو بچسبید به برجام.......... تحریم بر داشته شد پراید 25میلیونی میرسه به قیمت واقعی سه میلیون تومنی .... بابا ای ول داره دیگه ................... خاک توسرما ...........که از چینی ها هم عقبیم از هندی هاهم عقبیم .....................
پاسخ
علی
ROMANIA
۲۰:۲۴ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۴
۳
۰
معتدلین یعنی کسانی که در مجلس بله قربانگوی دولت باشند
البته با تعریف اقای روحانی از اعتدال ان هم درعمل یعنی ترکیبی از اصلاح طلبان، تکنوکراتهای سازندگی فتنه گران مولد اصلاحات وبه عنوان نمک چند نفر هم از کف اصول گرایان
چیزی مانند دولت فعلی!!!!
پاسخ
montazer
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۷ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۴
۴
۲
آقای روحانی اولا کی گفته مجلسی باید شکل بگیره که باب میل شما باشه و دلتون میخواد مجلس باید برخواسته از ملت باشد و وکیل ملت نو وکیل الدوله دوما شما که هی دم از دولت فراجناهی میزدید چرا از یک جناح خاص حمایت میکنید در حالی دولت باید در انتخابات بی طرف باشه که تا الان کاملا با طرف بوده سوما شما مشروعیت نهادی را زیر سوال میبرید که کاملا قانونی و براساس قانون اساسی است و خود شما را هم شورای نگهبان تایید پس اگر عادل نباشد و جناحی عمل میکند تایید خود شما هم زیر سوال میرود چهارم مردم عاقل اند به همین خاطر به قانون اساسی رای دادند و نهادی را به نام شورای نگهبان گذاشته اند تا فله ای افراد وارد انتخابات نشوند و کسانی که صاحب صلاحیت هستند تایید شوند پنجم شما از جناحی حمایت کردید اصلاح طلبان که سوابق خوبی ندارند و البته ۷‏_۱۰ میلیون نمیشوند و گفتید اقلیت های مذهبی آیا اصلاح طلبان مسلمان نیستند یا اقلیت مذهبی اند و وقتی این جناح بطور عام و نامزدهایش بطور خاص درفتنه ۸۸ و سایر موارد سابقه تاریکی دارند شما که انتظار ندارید دانش آموزان مشروطی قبول اعلام شوند که این جفا به دیگر دانش آموزان است و اگر اینگونه است چرا در کابینه شما از بین از ۵۰ درصدی که به شما رای ندادند وزیر و نماینده ای حضور ندارد و فقط جناح های خاطی هستند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها