کد خبر: ۳۶۲۱۴۶
زمان انتشار: ۱۱:۵۸     ۱۹ بهمن ۱۳۹۴
گزارش از جریانی که اعتقادی به مبارزه با استکبار ندارد:
با بررسی عملکرد دولت یازدهم در حوزه آموزش عالی در پیگیری دستورات صریح رهبر انقلاب بخصوص در حوزه های حمایت از جوانان مومن، انقلابی و استکبار ستیز در دانشگاه ها و همچنین ممانعت از برگزاری کنسرت ها و اردوهای مختلط به تناقض و دوگانگی آشکار دولتی ها در برخورد نمایشی با تاکیدات و دغدغه های مراجع معظم تقلید و رهبر معظم انقلاب مواجه می شویم.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، در طول 2.5 گذشته از عمر دولت یازدهم در موارد متعددی شاهد برخوردهای خشن و امنیتی دولت تدبیر و امید با دانشجویان انقلابی دانشگاه های کشور بوده ایم که در آخرین نمونه آن دانشجویان عدالتخواه دانشگاه های تهران که در اعتراض به قراردادهای جدید نفتی مقابل وزارت نفت تجمع نموده بودند با برخورد خشن و ضرب و شتم نیروهای امنیتی روبرو و توسط مامورین انتظامی بازداشت شدند.

نوع مواجهه دولت یازدهم با دانشجویان منتقد سیاست های دولت که در اکثراً در اعتراض به اقدامات سازش طلبانه جریانی که اعتقادی به مبارزه با استکبار ندارد صورت گرفته است حکایت از رفتار سازمان دهی شده دولتی ها در این زمینه را دارد.



اما از سویی دیگر بعد از تذکر صریح رهبر انقلاب نسبت به برگزاری کنسرت ها و اردوهای مختلط در دانشگاه های کشور به نام فعالیت های فرهنگی و همچنین درخواست های مکرر مراجع معظم تقلید نسبت به پرهیز دانشگاه ها از برگزاری این گونه از برنامه ها که ابتذال گرایی را در دانشگاه ها در پی دارد علی رغم تاییدات شفاهی مسئولین وزارت علوم و اعلام ممنوعیت برگزاری کنسرت موسیقی و اردوهای مختلط دانشجویی شاهد تداوم برگزاری کنسرت های موسیقی و اردوهای مختلط در دانشگاه های کشور می باشیم.

به طوری که علی رغم دستور صریح رهبر انقلاب با نگاهی آماری در پنج ماه گذشته شاهد موارد متعددی از برگزاری مراسماتی دانشگاهی که با ابتذال همراه شده هستیم.


حال با بررسی عملکرد دولت یازدهم در حوزه آموزش عالی در پیگیری دستورات صریح رهبر انقلاب بخصوص در حوزه های حمایت از جوانان مومن، انقلابی و استکبار ستیز در دانشگاه ها و همچنین ممانعت از برگزاری کنسرت ها و اردوهای مختلط به تناقض و دوگانگی آشکار دولتی ها در برخورد نمایشی با تاکیدات و دغدغه های مراجع معظم تقلید و رهبر معظم انقلاب مواجه می شویم که جای تامل فراوانی را دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۷
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۵ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۴
۱
۰
از یاوران ظلم و ستم انتظار اینچنین است.
پاسخ
علی
ROMANIA
۱۳:۴۷ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۴
۱
۰
این همان سیاستی است که در زمان شاه اجرا میشد و ان اینکه دانشجویان از سیاست و حق خواهی دور شده و درهای فساد بر روی انها باز شود و معلوم است که تفاله های فکری شاهنشاهی در دولت رسوخ کرده و قصد ایجاد فساد در بالاترین رده های علمی کشور را دارند
پاسخ
ناشناس
RUSSIAN FEDERATION
۲۳:۵۹ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۴
۲
۰
تهاجم فرهنگی یعنی همین. امریکا و صهیونیست همین را میخواست که جوانان ایران دنبال علم واگاهی نباشد. دانشگاهی که باید تحقیقات علمی درش انجام پذیرد، دارد به کاباره تبدیل می شود. فکر و عقل کم کم از جوانان گرفته می شود انوقت زمینه نفوذ بیگانه فراهم می شود و مردم ایران برده ای است می شوند که فقط انچه دشمن می گوید عمل می کند و انجور که دشمن می خواهد ، فکر می کنند.
خدایا اگاهی وتوجه را به جوانان ما عطا فرما تا دشمنی دشمن را ببینند که چه بهروز شان دارد می آورد. و نقشه های دشمن را هم به خودشان برگردان.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۶ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۴
۰
۳
واقعا فکر میکردم داعش تو ایران نفوذ نداره , ولی الان که چند تا از مطالب سایت شما رو خوندم فهمیدم داعش باید پیشتون لنگ بندازه ,
چهار تا افراطی نفهم متعصب که کل عمرشون صرف دخالت تو زندگی بقیه میشه...
به خودتون بیاین ...
دارن تو ماه کشاورزی میکنن...
هنوز فکر اینین کی موهاش بیرونه , کی دست کیو گرفت...
پاسخ
ناشناس
UNITED STATES
۱۵:۱۵ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۴
لحن این بنده خدا رو نگاه کنید خودش مثل داعشی ها حرف میزنه بعد دیگران رو اتهام میزنه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۰ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۴
۱
۰
لعنت بر کسانی که میگوید مردم را به زور به بهشت نمی توان برد ولی مردم را به زور به جهنم می برند
پاسخ
زهراسادات
GERMANY
۱۷:۴۲ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۴
۰
۰
مسئولین چه جوابی در پیشگاه خدا دارند؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها