کد خبر: ۳۶۲۳۲۱
زمان انتشار: ۱۱:۱۳     ۱۷ بهمن ۱۳۹۴
نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ در گفتگو با ۵۹۸:
از طرفی نتایج این موضوع باید هرچه سریعتر مشخص شود زیرا دانشجویانی که درگیر این موضوع شدند از لحاظ حیثیتی، اجتماعی و تحصیلی دچار مشکل شده اند و به نظر می رسد دولت نمی خواهد نتایج نهایی حاصل شود و درصدد توجیه کردن اعمال خود هستند. ان شاالله کمیسیون پیگیری های لازم را انجام می دهد که تا آخر دوره مجلس نهم نتایج نهایی را اعلام کند.
فاطمه رهبر نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی پایگاه 598 در رابطه با سرانجام پرونده بورسیه ها و احقاق حق این دانشجویان اظهار داشت: چندین جلسه با حضور کارشناسان و نمایندگان مجلس در کمیسیون اصل 90 و همچنین در وزارت علوم برگزار شد که در نهایت مشخص شد اطلاعاتی که در مرحله اول اعلام شد غلط بوده و در موارد خیلی اندکی تخلف اتفاق افتاده است.  یک مرحله دیگر برای احقاق حق دانشجویان باید انجام گیرد که ظاهرا دولت تمایلی به برپایی این جلسه ندارد.

ایشان افزودند: از طرفی نتایج این موضوع باید هرچه سریعتر مشخص شود زیرا دانشجویانی که درگیر این موضوع شدند از لحاظ حیثیتی، اجتماعی و تحصیلی دچار مشکل شده اند و به نظر می رسد دولت نمی خواهد نتایج نهایی حاصل شود و درصدد توجیه کردن اعمال خود هستند. ان شاالله کمیسیون پیگیری های لازم را انجام می دهد که تا آخر دوره مجلس نهم نتایج نهایی را اعلام کند.

فاطمه رهبر در پایان افزودند: متاسفانه  این حرکت برای  تغییر نگرش مردم نسبت به عملکرد دولت قبلی در بعضی موارد و تخریب افراد دولت قبل انجام شد که این موارد از جمله بد اخلاقی های سیستم اداری کشور است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها