کد خبر: ۳۶۲۶۱۶
زمان انتشار: ۱۲:۱۴     ۱۵ بهمن ۱۳۹۴
احمدی‌نژاد در پاسخ به سؤالی درباره توصیه‌اش به نامزدهای انتخابات مجلس، گفت: نامزدها هم در دوره نامزدی همدیگر را دوست داشته باشند و هم پس از ازدواج.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، محمود احمدی‌نژاد رئیس دولت‌های نهم و دهم امروز در حاشیه مراسم ختم سرلشکر سلیمی در جمع خبرنگاران با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی مرحوم سلیمی، گفت: سرلشکر سلیمی انسانی مومن و سلیم بود. او به دنبال قدرت و اعتلای ملت و عزت کشور بود.

وی افزود: بنده 2 بار به آقای سلیمی یک بار در دوران شهرداری و یک بار در دولت زحمت دادم و هر دو بار با روی گشاده پذیرفتند.

رئیس‌جمهور سابق کشورمان گفت: سرلشکر سلیمی به لباسی که داشت افتخار می‌کرد و همواره در پی افزایش قدرت دفاعی کشور بود.

احمدی‌نژاد در پاسخ به سوالی درباره توصیه‌اش به نامزدهای انتخابات مجلس به مزاح، گفت: نامزدی خوب است. نامزدها هم در دوره نامزدی همدیگر را دوست داشته باشند و هم پس از ازدواج همدیگر را دوست داشته باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
اسفندیار رفیعی کشتلی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۲ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۴
۱۲
۰
ملت برای احمدی نژاد احمدی نژاد فدای ملت ما منتظر احمدی نژاد هستیم هم اکنون غارتگران نفسشان به شماره افتاده تا کاووس 84و88در سال 96 دوباره حیاط انگلی شان را در هم بکوبد و آنها ماندند که دنبال سوراخ موش بگردند و یا به بی بی سی و صدای آمریکا پناه بیارند
پاسخ
ناشناس
SWEDEN
۱۸:۵۲ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۴
۸
۰
خبرنگار یکی از رسانه های ارتباط جمعی از دکتر احمدی نژاد پرسید که چه توصیه ای به نامزدها دارید؟ پاسخ ایشان نیز چنین بود: نامزدی خوب است. نامزدها هم در دوره نامزدی همدیگر را دوست داشته باشند و هم پس از ازدواج همدیگر را دوست داشته باشند.

خبرنگار در ادامه تاکید می کند که منظورم نامزدهای انتخابات است و دکتر احمدی نژاد در پاسخ تصریح می کند که در این باره صحبت نمی کند.

صداقت و امانت داری از ویژگی های یک رسانه ارتباط جمعی است . شایسته بود خبرنگار محترم عین سوال و جواب را منتشر می کرد نه آنکه سوال اول را حذف کند و پاسخ این سوال را جایگزین پاسخ به سوال دوم خود نماید.
پاسخ
ناشناس
SWEDEN
۲۳:۴۸ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۴
متن فوق بخشی از پاسخ آقای جوانفکر به این بی تقوایی رسانه ها بود.
جدیدترین اخبار پربازدید ها