کد خبر: ۳۶۳۰۷۷
زمان انتشار: ۱۲:۱۶     ۲۰ بهمن ۱۳۹۴
دبیر کل جنبش عدالت و مهرورزی با بیان اینکه مردم در انتخابات تعیین‌کننده افراد شایسته خدمت در جمهوری اسلامی هستند، گفت: در انتخابات پیش رو گروه‌های مردمی تر و دغدغه مدارتر رأی می آورند.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، پیش از ظهر دیروز نشست خبری حسین سعیدی، دبیر کل جنبش عدالت و مهرورزی در دفتر این جنبش در تهران برگزار شد.

وی با تبریک دهه مبارک فجر و عرض تسلیت بابت شهادت شهیدان مدافع حرم به تشریح فعالیت های جنبش عدالت و مهرورزی پرداخت.

سعیدی افزود: عموم فعالیت‌های این جنبش عام‌المنفعه است و به واسطه نیاز‌های درخواستی مردم یک شاخه سیاسی نیز ایجاد شده و در انتخابات حضور فعال و مستمر دارد و در دو دوره انتخابات قبل بسیار موفق عمل کرده که در حال حاضر 76 عضو در مجلس شورای اسلامی دارد.

وی ادامه داد: این جنبش با توجه به نیاز‌های جامعه و دهک‌های پایین و محروم جامعه تشکیل شده و وابسته به هیچ جریان سیاسی نیست، اما تفکرات اصولگرایی دارد و خود را در چهارچوب اصولگرایان می بیند.

دبیر کل جنبش عدالت و مهرورزی گفت: تاکنون 450 تشکل و گروه به عضویت جنبش عدالت و مهرورزی در آمده‌اند که حدود 650 هزار نفر می شوند و با گسترش فعالیت‌ها این جنبش هر روز به تعداد اعضا اضافه می شود.

وی افزود: در تهران از لیست جریان اصولگرایان 20 نفر در لیست ما نیز حضور دارند و 10 نفر هم از از اعضای جنبش عدالت و مهرورزی و تشکل‌های همسو کاندیدا خواهیم داشت، که این 10 نفر معنا و مفهومش تعامل کامل و جامع با جریان اصیل و اصل اصولگرایی نیست، بلکه نسبت به مبانی که جنبش دارد ‌بایستی ما هر دوره تعدادی از جوانان متخصص، فعال، دارای تعهد، ملزم به قوانین و مقررات خصوصا قانون اساسی، مبانی و تفکرات حضرت امام (ره) و انقلاب را به لیست خود اضافه کنیم و در عرصه سیاست از آنها استفاده کنیم و بتوانیم نو‌آوری ایجاد کنیم.

سعیدی اضافه کرد: ما به هیچ دولتی وابستگی نداریم ولی نقدهایی را به دولت دهم وارد می دانیم و مردم می دانند که اهداف ما مشخص است و راه ما انقلابی است.

وی در پاسخ به این سؤال که چه کارهایی برای روشنگری سیاسی انجام داده‌اید؟، گفت: ما وظیفه داریم تا فرهنگ سازی انجام بدهیم و با توجه به شرایط فعلی و غوغاسالاری برخی جریان‌های خواص در جمهوری اسلامی که عموما این جریان‌ها از بدو انتخابات شروع به جنجال سازی می‌کنند، ضمن دعوت از همه‌ی گروه‌ها به تمکین از قانون و فرمایش حضرت امام خمینی(ره) که میزان رای ملت است، معتقدیم باید به رای مردم احترام گذاشت و مردم تعیین خواهند کرد که چه گروه‌هایی در جمهوری اسلامی شایستگی خدمت دارند.

0

وی اضافه کرد: کسانی که خواب باشند را می‌توان بیدار کرد اما کسانی که خود را به خواب زده‌اند را نمی‌توان، پس در نهادهای امنیتی حتما پیش بینی هایی انجام شده تا فضای انتخابات چه قبل از آن و چه بعد از آن سالم باقی بماند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: توجه ویژه‌ای به بخش بانوان شده و انتظار می‌رود 25درصد از نمایندگان از بانوان و جوانان باشند تا بتوان از آنها در حوزه تخصصی خودشان استفاده کرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها