کد خبر: ۳۶۳۱۳۷
زمان انتشار: ۱۸:۵۷     ۲۰ بهمن ۱۳۹۴
اگر چه در پی هشدارهای قم نیوز مکان سخنرانی علی مطهری از خیابان شهداء قم تغییر کرد اما تعویض اجباری سخنران جشن انقلاب در محل جدید سخنرانی وی، نشان از تلاش برگزارکنندگان سخنرانی برای ایجاد تشنج به هر قیمتی دارد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از قم نیوز، در پی هشدار این پایگاه خبری درباره سخنرانی علی مطهری در حسینیه شهداء قم، برگزارکنندگان این سخنرانی، دست به حرکتی تحریک آمیز زده‌اند و با انتقال این برنامه به مسجد حضرت علی اصغر در منطقه نیروگاه قم، سخنران اعلام شده این برنامه را به زور تعویض کردند!

براساس برنامه اعلام شده از سوی این مسجد، قرار بود جشن بزرگ انقلاب با سخنرانی رئیس پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی امشب در مسجد حضرت علی اصغر برگزار شود اما شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان قم که با مخالفت شورای تأمین استان قم برای سخنرانی علی مطهری، این نماینده جنجالی مجلس نهم، مواجه شده بود، در اقدامی تحریک آمیز، به سبب برخی ارتباطات با تعدادی از اعضای هیئت امنا، صبح امروز علی مطهری را به زور به عنوان سخنران امشب معرفی کرد.

پوستر سخنرانی یامین پور که علی مطهری به زور جایگزین وی شدبه نظر می‌رسد برگزار کنندگان سخنرانی علی مطهری در قم، می‌خواهند به هر شیوه ممکن، در قم ایجاد جنجال کنند و از این رو پس از ناکامی در در اختیار گفتن حسینه شهداء، دست به تحمیل سخنرانی وی به مسجد حضرت علی اصغر زده‌اند.

با توجه به سابقه این گروه در ایجاد جنجال در قم، به نظر می‌رسد شورای تأمین استان برای جلوگیری از هر گونه برخورد و تنش باید به سرعت وارد عمل شود و اجازه سخنرانی علی مطهری را در قم ندهد و در این میان، شخص معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم، مسئول هر گونه اتفاقی است که ممکن است بر اثر این جابجایی زوری و تحمیلی سخنران، ایجاد شود.

از سوی دیگر به نظر می رسد برگزار کنندگان این برنامه، عامدانه قصد برگزاری این سخنرانی و ایجاد جنجال همزمان با سفر معاون اول رئیس جمهور به قم را دارند تا اخبار این دیدار و سفر را تحت شعاع جنجال خود قرار دهند و استانداری قم به عنوان نماینده دولت، نباید اجازه چنین جنجالی را به ایشان بدهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها