کد خبر: ۳۶۳۴۱۸
زمان انتشار: ۰۹:۵۰     ۲۴ بهمن ۱۳۹۴
شكست چهارم دراگان برابر پرسپوليس؛
دراگان اسكوچيچ قصد داشت در تعداد برد و باخت‌هايش مقابل پرسپوليس با قرمزها برابر شود اما در ايستگاه 20 ليگ پانزدهم به خواسته‌اش نرسيد.
به گزارش پایگاه 598، تا پيش از تقابل عصر دیروز فولاد و پرسپوليس سرمربي كروات جنوبي‌ها 5 مرتبه با ملوان (2) و فولاد (3) برابر ارتش سرخ پايتخت قرار گرفته بود كه حاصل ثبت 2 پيروزي و 3 شكست در كارنامه دراگان بود.

اسكوچيچ در فصل 2014 موفق شده بود برابر سرخابي‌ها به 4 پيروزي دست پيدا كند، عصر روز گذشته هم تا ثبت اولين تساوي خود برابر پرسپوليس فاصله‌اي نداشت اما به هر تقدير قرعه شكست چهارم به نام دراگان خورد.

* دبل شكست برابر دايي
دراگان در ليگ سيزدهم اگرچه با ملوان برابر استقلال «بد» نتيجه نگرفت اما در هر دو ديدار رفت و برگشت فصل مغلوب تفكرات علي دايي در پرسپوليس شد.

اسكوچيچ در ايستگاه 5 ليگ 13 فرصت عالي براي شكست دادن پرسپوليس را از دست داد. اولين برخورد اين كروات و ارتش سرخ جمعه 25 مردادماه سال 92 به‌وجود آمد. 2 سال و 5 ماه و 28 روز قبل پرسپوليس با اشتباه مهرداد كفشگري و تصميم عليرضا فغاني در دقيقه 35 ديدار برابر ملوان 10 نفره شد ولی آن روز ملوان اسكوچيچ نه‌تنها از اين فرصت استفاده نكرد كه برعكس مغلوب گل دقيقه 73 اميد عاليشاه و تيم 10 نفره پرسپوليس شد.

در بازي برگشت دراگان به انتقام مي‌انديشد. سه‌شنبه سوم دي ماه سال 92 انزلي‌چي‌ها با حضور پرشور خود در استاديوم تختي شهرشان قصد داشتند تا با دراگان از پس پرسپوليس دايي بر بيايند. با اين حال پاس تماشايي پيام صادقيان با بيرون پا – از سمت چپ زمين سرخ‌ها- به محمدرضا خلعتبري رسيد تا اين مهاجم در دقيقه 10 سرنوشت بازي دوم را هم به كام دراگان تلخ كند.

از جمع مرداني كه 2 سال و يك ماه و 20 روز قبل هم با قرمزها برابر اسكوچيچ به ميدان رفتند، امروز فقط محسن بنگر و محسن مسلمان شانس بازي پيدا كردند.

* انتقامي كه دراگان گرفت
دراگان قبل از انجام بازي عصر امروز اين شانس را داشت كه با فولاد در ليگ چهاردهم انتقام شكست‌هاي پيشين خود از پرسپوليس را بگيرد.
اسكوچيچ در ليگ گذشته نتيجه هر 4 ديدار تيمش فولاد را در تقابل با استقلال و پرسپوليس به سود خود رقم زد كه ثبت اين نتايج در نوع خود جالب توجه بود.

اسكوچيچ كه از ابتداي ليگ چهاردهم به فولاد پيوست در ايستگاه دوم رقابت‌ها در اهواز با 2 گل پرسپوليس را نقره‌داغ كرد. پنجشنبه شانزدهم مردادماه سال 93 سروش رفيعي (45) و اسماعيل شريفات (53) بودند كه با گل‌هاي خود اولين پيروزي دراگان برابر پرسپوليس را در فوتبال ايران رقم زدند. از ديدار هفته دوم فولاد و پرسپوليس و اولين پيروزي اسكوچيچ برابر قرمزها يك سال و 6 ماه و 6 روز می گذرد. اين كروات فصل قبل در بازي دوم فولاد مقابل پرسپوليس هم – در تهران – با تفكرات خود 2 بر يك شكست حريف را به ثبت رساند.

پنجشنبه بيستم آذرماه سال 93 ابتدا گل به خودي محسن بنگر (دقيقه يك) در آزادي كمر پرسپوليس را شكست بعد نوبت به محمدنوري رسيد كه آب رفته را (43) به جوي بازگرداند. با اين حال ضربه دقيقه 72 الويس نانگ دروازه سرخ‌ها در استاديوم بدون تماشاگر آزادي فرو ريخت تا اسكوچيچ از پرسپوليس 3 امتياز دوم خود را بگيرد.

جالب اينكه فولاد با اسكوچيچ در هر دو بازي رفت و برگشت ليگ چهاردهم استقلال قلعه‌نويي را هم (يك بر صفر) و (2 بر يك) شكست داده بود.

* اسكوچيچ اسير مصدومان
فولاد در بازي رفت فصل جاري 2 بر صفر به پرسپوليس باخت تا طلسم ناکامی چند ساله پرسپولیس در اهواز هم شکسته شود. مي‌توان گفت اسكوچيچ در بازي سه‌شنبه 3 شهريورماه بدشانس بود. 5 ماه و 19 روز قبل مصدوميت زودهنگام بهمن كامل در دقيقه 13 حساب و كتاب‌هاي دراگان را به هم ريخت. اين كروات مجبور شد خيلي زود مهدي بدرلو را جايگزين كامل كند.

25 دقيقه بعد براي حسين ابراهيمي ادامه بازي دشوار شد. در واقع تعويض دوم اسكوچيچ 6، 7 دقيقه مانده به پايان نيمه اول با ورود مهدي دغاغله اجبارا انجام شد. پس از اين فعل و انفعال بود كه گل‌هاي دقايق 51 و 57 طارمي شيرازه دفاع ميزبان را فرو ريخت.

بالاخره تقابل شماره6 اسکوچیچ و پرسپولیس که عصر امروز نه مصدوم داشت و نه اخراجی در نهایت به کام دراگان تلخ شد و به کام برانکو ایوانکوویچ شیرین.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها