کد خبر: ۳۶۳۴۴۶
زمان انتشار: ۱۱:۲۳     ۲۴ بهمن ۱۳۹۴
عضو هیئت علمی دانشگاه امیرکبیر با بیان اینکه مهمترین مشکل حاکم بر کشور رکود و بیکاری جوانان است، گفت: مردم و مسئولین باید به اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبر انقلاب توجه داشته باشند چراکه برای خروج از رکود چاره‌ای به جز بکارگیری اقتصاد مقاومتی نداریم.
به گزارش پایگاه 598، محمد جواد عامری  عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر و کاندیدای منتخب لیست ائتلاف اصولگرایان در انتخابات دهمین دوره مجلس، با اشاره به ترکیب لیست نهایی ائتلاف اظهار داشت داشت: اکثریت افراد حاضر در لیست تحصیلات عالیه و سابقه کلان مدریتی دارند و از تجارب مناسبی برخوردارند. در این لیست سعی شده سلائق مختلف جبهه اصولگرایی و اقشار مختلف مردم در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به حضور افراد جوان در لیست نهایی ائتلاف اصولگرایان، گفت: حضور نیروهای جوان به دلیل تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده از جوانان در جامعه است.

عامری درباره برخی هجمه‌سازی‌ها از سوی جریان‌های خاص درباره اینکه در لیست اصولگرایان سهمیه‌بندی صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: معمولا تمام افراد اصولگرا به یگی از گروه‌ها و احزاب اصولگرا ابراز علاقه می‌کنند بنابراین اگر کسی این موضوع را مطرح کند که سهمیه‌بندی انجام شده نگاه مغرضانه است؛ نگاه منطقی این است که معمولا اصولگرایان در قالب یکی از از احزاب و گروه‌ها هستند.

کاندیدای منتخب لیست ائتلاف اصولگرایان با تاکید بر اینکه اصل کار زیر نظر آیات مصباح یزدی، موحدی کرمانی و یزدی انجام شده است، تصریح کرد: تصور نمی‌کنم در کشور کسی در تقوا و خلوص چنین شخصیت‌هایی تردید داشته باشد چرا که این افراد آخرت و قیامت خودشان را بخاطر احزاب و گروه‌ها خراب نمی‌کنند و وقتی اعلام می‌کنند لیست را قبول داریم، واضح است که هجمه‌سازی‌ها مغرضانه است.در این لیست سهمیه‌های یکسان از گروه‌ها وجود ندارد و افراد بر اساس شایسته‌سالاری انتخاب شده اند.

عضو هیئت علمی دانشگاه صنتعتی امیرکبیر ادامه داد: اصولگرایان باید متوجه باشند که زحمت طولانی برای رسیدن به این لیست کشیده شده است، بنابراین نباید بگذارند خدشه‌ای به آن وارد شود؛ ما اعتقاد داریم اگر بخواهیم کشور خوبی داشته باشیم باید بهترین ها وارد مجلس شوند  و اگر اصولگرایان فریب دسیسه‌ها و توطئه‌های رقیب را بخورند، آرای مردم متزلزل خواهد شد و رای آوری لیست دچار مشکل می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه مهمترین مشکل حاکم بر کشور رکود و بیکاری جوانان است، تصریح کرد: اصل کلی که وجود دارد این است که مردم و مسئولین باید به اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبر انقلاب توجه داشته باشند چراکه برای خروج از رکود چاره ای به جز بکارگیری اقتصاد مقاومتی و درونزا نداریم.

عامری تاکید کرد: متاسفانه در دولت یازدهم شاهد انعقاد قراردادهایی هستیم که در این قراردادها شرکت‌های بزرگ خارجی تنها بدنبال منافع خودشان هستند. باید از توان داخلی و استعداد جوانان و نخبگان استفاده کنیم و اینکه دائما و بدون ضابطه با شرکت‌های خارجی قرارداد ببندیم دردی از جامعه را دوا نخواهد کرد.

کاندیدای منتخب لیست ائتلاف اصولگرایان با ابراز اینکه افراد فاسد باید از حوزه تصمیم‌گیری خارج شوند، گفت: متاسفانه فساد در بخش‌های مختلف کشور رشد کرده و لازم است در مجلس آینده قوانینی وضع شود تا از وضعیت فعلی خارج شده و کار را بدست افراد شایسته بدهیم.
منبع: تسنیم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها