کد خبر: ۳۶۳۵۹۵
زمان انتشار: ۱۰:۴۵     ۲۵ بهمن ۱۳۹۴
وب‌سایت president.ir متعلق به نهاد ریاست‌جمهوری عبارت «برجام را خدا آورد» که توسط رئیس‌جمهور در مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران مذاکرات هسته‌ای بیان شده بود را از متن خبر منتشره در این سایت حذف کرد.

به گزارش پایگاه 598، سایت رسمی ریاست‌جمهوری عبارتی را که رئیس‌جمهور در آن گفته بود: برجام را خدا آورد؛ را از متن سخنرانی وی در مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران مذاکرات هسته‌ای حذف کرد.


رئیس‌جمهور در آن مراسم گفته بود:"می‌گویند با برجام دولت برای ملت رفاه بیاورد، مگر ما برجام را آورده‌ایم؟ ما خادم مردم هستیم، برجام را خدا آورد. پیروزی ملت اراده حق بوده و همان خدا هم برای ملت سربلندی و رفاه بیشتر خواهد آورد.


 
 
اما سایت ریاست‌جمهوری حالا این بخش از سخنان روحانی را حذف کرده است.
 

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
امیدی
-
۱۱:۲۷ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۴
۰
۰
متاسفانه بعضی ها بجای اینکه از سرگذشت تاسف بار گذشتگان درس عبرت بگیرند ،مسیر و حرکت آنان را سرلوحه حرکت ارتجاعی خود قرار داده اند.
حکومت های فاسد بنی امیه و بنی عباس سعی داشتند با جعل احادیث ساختگی کارهای ناشایست خود را تقدیر الهی دانسته و اطاعت از امیال شیطانی خود را جبر الهی قلمداد نمایند،و حال می بینیم پس از قرنها دار و دسته ای در کشور امیال و خواسته های خود را که برخلاف قرآن و تعالیم اهل بیت علیهم السلام و همچنین برخلاف سیره و روش امام راحل (ره) و منویات رهبر انقلاب اسلامی امام خامنه ای دامت برکاته می باشد را خواست خدا دانسته و با حربه ی حکومت های فاسد بنی امیه و بنی عباس سعی در توجیه اعمال خلاف خود و خاموش نمودن هر صدای انتقادی را با حربه دین نموده اند.
پاسخ
عباس
-
۱۴:۰۱ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۴
۰
۰
شرم دارم که چنین رییس جمهوری داریم وخوشحالم که به ایشان رای نداده ام
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها