کد خبر: ۳۶۳۶۶۱
زمان انتشار: ۱۴:۰۲     ۲۵ بهمن ۱۳۹۴
سرمربی تیم ملی ایران عوامل استعفای خود از سر مربیگری تیم ملی فوتبال را معرفی کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، کارلوس کی روش سرمربی تیم فوتبال کشورمان پس از تقدیم استعفای خود به فدراسیون فوتبال دراین باره تصریح کرد: من شفاف می‌گویم که هیچ مشکلی با کفاشیان ندارم مشکل اصلی من با طبقه سوم فوتبال است که دلشان برای فوتبال نمی‌سوزد.
 
روسای کفاشیان از من خوششان نمی آید
 
 وی ادامه داد:اگر کفاشیان من را نگه دارد هم من و هم مردم خوشحال می‌شدیم ولی طبقه سوم و روسای کفاشیان از حضور من خوششان نمی آید، کفاشیان نمی‌تواند هم مردم و هم رؤسایش را راضی کند من در خواست استعفای خود را به تاریخ 30 آوریل 2016 تحویل فدراسیون دادم تا به کفاشیان کمک کرده باشم،با صلح و صفا به ایران آمده ام و همیشه با صلح و صفا اینجا خواهم ماند.

برای وی دشوار بود که بخواهد از من حمایت کند و با استعفایم خواستم به او کمک کنم تا کمک‌های مالی را دریافت کند و مشکلات مالی فوتبال را برطرف کند، من انتظار دارم همه کمک‌هایی که به تیم امید کرده‌اند را برای تیم ملی بزرگسالان هم در نظر بگیرند.
 
نیازی به عکس گرفتن با زیدان و فرگوسن ندارم
 
کی‌روش درباره دعوت نشدنش به جلسه کفاشیان و اینفانتینو دبیر کل فیفا گفت: من هیچ مشکلی عدم دعوت به این جلسه ندارم این وظیفه کفاشیان بود که هر کسی را می‌خواهد به این جلسه دعوت کند. من هیچ احتیاجی به عکس گرفتن با اشخاصی مثل زیدان، فرگوسن و یا اینفانتینو ندارم اما قرار بود کفاشیان خودش من را به این جلسه دعوت کند ولی هیچ نامه‌ای از فدراسیون و یا کفاشیان به من نرسید. خود کفاشیان تایید کرد من را دعوت نکرده است و احتیاجی به دعوت من نبود.
 
خانم دکتر میراث مرا از من گرفت
 
وی افزود: همه بازیکنان و مسئولان در جریان تلاش‌های من برای ساختمان ایفمارک که ساختمان منتخب پزشکی فیفا است بودند و من می‌خواستم این ساختمان را به عنوان میراثی برای فوتبال ایران از خودم به جای بگذارم اما خانم دکتر با روابطی که داشت مانع این کار شد و من یک از میراث‌هایم را برای فوتبال ایران از دست دادم من می‌خواستم این ساختمان را مرکزی برای تمرین تیم‌های ملی فوتبال قرار دهم و مرکزی بسیار حساس برای فوتبال ایران بود که خانم دکتر آمد و از من گرفت.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها