کد خبر: ۳۶۴۰۳۰
زمان انتشار: ۱۳:۲۰     ۲۷ بهمن ۱۳۹۴
سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: به برخی حرف های بی ربط گوش نمی دهیم و نظر خود برانکو هم همین است که تمام تمرکزش روی همین فصل باشد.
به گزارش پایگاه 598، حسین عبدی درباره نتایج راضی کننده پرسپولیس در هفته های اخیر اظهار داشت: امیدوارم این نتایج برای پرسپولیس ادامه پیدا کند. به هر حال ما روزهای سختی را از ابتدای فصل در بخش مدیریتی باشگاه گذراندیم و یکی، یکی مشکلات را حل کردیم. حالا می توانیم نتیجه آن را در تیم ببینیم. اگرچه کار ما هنوز تمام نشده و باید همین طور به تلاش خود ادامه دهیم. انتقاداتی که در ابتدای فصل به ما می شد برخی ها سازنده و برخی دیگر هم از روی غرض ورزی بود که ما سعی کردیم از آنهایی که سازنده است برای پیشرفت باشگاه پرسپولیس استفاده کنیم.

 

وی همچنین افزود: متاسفانه برخی از رفتارها باعث به وجود آمدن تنش های بیخود در تیم می شد. به همین دلیل ما سال خیلی خیلی سختی را گذراندیم اما پیش بینی این روزهای سخت را می کردیم. به هر صورت امیدوارم نتایج خوب پرسپولیس ادامه پیدا کند و ما هم بتوانیم خیلی از مشکلات باشگاه که از سال های قبل روی هم تلمبار شده را حل کنیم.

 

مربی سابق پرسپولیس درباره اینکه گفته می شود تیم فعلی سرخپوشان در سال های اخیر از نظر فنی بی نظیر است، خاطرنشان کرد:  چند باری از ابتدای فصل گفته ام که درباره مسائل فنی صحبت نمی کنم اما مطمئنا از آنجایی که می بینم تیم از نظر فنی در حال پیشرفت است خوشحال هستم. همین که پرسپولیس بعد از مدت ها خودش را به جمع مدعیان صدر جدول رسانده خبر بسیار خوبی برای و هواداران است.

 

عبدی درباره بحث تمدید قرارداد برانکو و مطرح شدن نام او برای حضور در تیم ملی گفت: این موضوع تمدید قرارداد برانکو معلوم نیست از کجا به وجود آمده است چون ما هیچ وقت چنین بحثی در جلسات هیات مدیره نداشتیم. چنین صحبت هایی مطرح می شود تا پرسپولیس به حاشیه برود اما ما می خواهیم یک فصل بدون حاشیه را به پایان برسانیم و بعد از آن به فصل های بعدی فکر کنیم. مطمئن باشید اگر ما الان با برانکو برای تمدید قراردادش پای میز مذاکره بنشینیم هزار و یک حاشیه به وجود می آید. وقتی حاشیه وجود ندارد سر ما هم درد نمی کند که بخواهیم خودمان تیم را وارد چالش کنیم. به برخی حرف های بی ربط گوش نمی دهیم و نظر خود برانکو هم همین است که تمام تمرکزش روی همین فصل باشد.

 

وی در واکنش به انتقاداتی که از باشگاه پرسپولیس به خاطر غیرحرفه ای بودن رایگان کردن دیدارهای خانگی اش می شود، بیان داشت: در مقطعی از فصل نیاز است که مدیریت باشگاه چنین تصمیمات استراتژیکی بگیرد تا ما بتوانیم از میزبانی خود نهایت استفاده را ببریم. البته نقد برخی از دوستان مبنی بر اینکه این حرکت خیلی حرفه ای نیست را می پذیریم. چون فلسفه حضور تماشاگر در بازی های هر تیم کمک مالی و معنوی آن فرد به باشگاه مورد علاقه اش است. در طولانی مدت قطعا باید یک کار اصولی تر انجام بگیرد اما تصمیمی که فعلا هیات مدیره گرفته این است که بازی ها رایگان شود تا تیم بتواند با سرعت بیشتری به سوی قهرمانی حرکت کند.

 

وی در پاسخ به این سوال که در بازی با سایپا به دلیل میزبانی تیم حریف پرسپولیس می تواند بازی را برای هوادارانش رایگان اعلام کند گفت:این موضوع شاید در نگاه اول نشدنی باشد اما مدیریت باشگاه در حال مذاکره با مسئولان تیم حریف است تا در این بازی هم بتوانیم از پتانسیل هواداران تیم خود استفاده کنیم. باور کنید بزرگترین تیم های دنیا هم آرزوی داشتن هوادارانی مثل هواداران پرسپولیس را دارند.

 

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در واکنش به هجمه اخیر از سوی مدیران برخی از باشگاه ها از جمله سپاهان، ذوب آهن، فولاد و استقلال بر علیه پرسپولیس مبنی بر اینکه داوری ها به خاطر شلوغ کاریهای ابتدای فصل به سود سرخپوشان شده اذعان داشت: دوستان می توانند هر نظری که می خواهند بدهند اما ما از همان روزهای ابتدایی که حق مان به خاطر اشتباهات داوری ضایع می شد سعی کردیم فقط از حق خود دفاع کنیم و به باشگاه های دیگر کاری نداشتیم. حتی برخی از اتفاقات عجیب و غریب هم رخ داد اما ما سعی کردیم صرفا مدافع حقوق باشگاه پرسپولیس باشیم. همان موقع هم گفتیم که دنبال این نیستیم که به سیستم داوری فوتبال ایران انگی بزنیم و فقط خواسته مان این است که این اشتباهات برای پرسپولیس تکرار نشود.

 

وی ادامه داد: مگر ما گفتیم به ضرر تیم های دیگر سوت بزنند که علیه ما موضع گرفتند. نتیجه اش را هم می بینید که دیگر کمتر شاهد اشتباهات داوری علیه پرسپولیس هستیم. حالا باشگاه های دیگر هم اگر به داوری اعتراض دارند می توانند از حق خودشان دفاع کنند نه اینکه آن موضوع را به پرسپولیس ربط دهند.

 
عبدی در پایان درباره رفت و برگشت چندباره سوشا مکانی به پرسپولیس در هفته های اخیر گفت: امیدوارم این مساله به صورت کلی حل شود تا این بازیکن هم بتواند روی کار خود در پرسپولیس تمرکز کند. از ابتدا هم ما گفتیم هرچه قانون تصمیم بگیرد ما آن را اجرا می کنیم. اما تا زمانی که چیزی محرز نشده قطعا از پتانسیل این بازیکن هم استفاده خواهیم کرد.


کاپ
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها