کد خبر: ۳۶۴۱۶۲
زمان انتشار: ۱۱:۴۶     ۲۸ بهمن ۱۳۹۴
این روزها شایعه نزدیک شدن مجیدی به استقلال بین اهالی رسانه جریان دارد اما کسی دلیل اصلی را نمی داند.

به گزارش پایگاه 598، اگرچه استقلال در چند ماه گذشته از تیم های بالانشین جدول به حساب می آمد اما نوع بازی این تیم و درخشش رحمتی در اکثر موارد موجب شده بود که افشارزاده چندان از کیفیت تیم راضی نباشد. با این وجود آنچه اهمیت داشت کسب 3 امتیاز بود که مظلومی آن را به خوبی بلد بود. اما به خاطر جذب بازیکن در نیم فصل اختلافاتی بین کادر فنی و افشارزاده به وجود آمد و مظلومی تصور کرد به خاطر جایگاه استقلال در صدر جدول می تواند حرفش را به افشارزاده بقبولاند. اما در نهایت تعجب افشارزاده اعلام کرد به زور هیچکس را حفظ نمی کند.او هم راه را برای جدا شدن مظلومی باز گذاشت و هم سایر بازیکنان معترض. با این حربه بود که ماجرای اعتصاب در همان نطفه شکست خورد.

اما وقتی مظلومی متوجه شد که افشارازده از کانال های مخصوص به دنبال نزدیک کردن مجیدی به تیم است، با تغییر موضع برابر بازیکنان ایستاد و مدعی شد نباید به افشارزاده فشار آورد. او حتی در پایان بازی با نفت مقابل تماشاگران قرار گرفت و با حمایت از مدیرعامل تیم گفت افشارزاده که نباید برای ما گل بزند. دلیل تغییر اصلی در جریان فکری مظلومی شایعاتی است که به گوش او رسیده است. یکی از مدیران پشت پرده استقلال که رابطه بسیار خوبی با مجیدی دارد، موقعیت را مناسب دیده تا در صورت ادامه ناکامی های استقلال ناگهان پروژه سرمربی شدن مجیدی را فعال کند.

آوردن مجیدی می تواند همان شوکی باشد که رئال مادرید با آوردن زیدان به تیمش وارد کرد. از این رو سرمربی کهنه کار استقلال متوجه شده که به هیچ عنوان نباید فعلا به خاطر عدم خرید بازیکن در نیم فصل و عقب افتادن حقوق، جمله ای را علیه مدیریت باشگاه به زبان بیاورد.

مجیدی به اندازه کافی بین هواداران محبوب است و اگر قرار باشد او جانشین مظلومی شود، هواداران از این جا به جایی حمایت می کنند. فرهاد هم نشان داده که بلد است چگونه از فرصت های کوچک نهایت استفاده را ببرد.

شکست مقابل نفت تا حد زیادی، سنگرهای از پیش ساخته مظلومی را تخریب کرد. شاید یک ناکامی دیگر مقابل گسترش فولاد این بار در آزادی کافی باشد تا پروژه نزدیک کردن فرهاد مجیدی به کادر فنی استقلال تقویت شود. نوع بازی های استقلال با احتیاط بیش از حدی آمیخته شده و نتایج پرسپولیس و حضور 80 هزار نفری هواداران این تیم باعث شده تا مدیریت باشگاه توقعش را از کادر فنی بالا تر ببرد. از شانس بد مظلومی حالا او سه هفته متوالی است که نه گل زده و نه طعم پیروزی را چشیده است. از این رو شاید آبی ها برای عوض کردن روند تیمشان همان کاری را کنند که پرز با بنیتس کرد و در نهایت تعجب، زیدان کم تجربه را جانشین او کرد.

اگر مظلومی در چند بازی پیش رو ورق را عوض نکند شاید نزدیک شدن مجیدی به استقلال در نهایت به ضرر او تمام شود.

 

منبع: بولتن


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها