کد خبر: ۳۶۴۳۶۱
زمان انتشار: ۱۲:۱۵     ۲۹ بهمن ۱۳۹۴
تلخ و شیرین تیموریان؛
آندرانیک تیموریان را باید چهره خاص سایپا در تقابل امروز برابر پرسپولیس نامید. کاپیتان تیم‌ملی فوتبال که در نیم‌فصل نخست لیگ ستارگان قطر برای ام‌صلال توپ می‌زد به ایران برگشت تا در نیم‌فصل دوم لیگ پانزدهم پیراهن سایپا را بر تن کند.
به گزارش پایگاه 598، بی‌شک آندو به عنوان یک استقلالی بیش از سایر خودروسازان در تقابل با پرسپولیس زیر ذره‌بین خواهد بود.

سایپای مجید جلالی در فاز هجومی مهدی ترابی، علی زینالی و میلاد میداوودی را دارد که می‌توانند پرسپولیس «مدعی» را آزار دهند. با این حال سرمربی قرمزها خوب می‌داند برنده نهایی تیمی است که بیشتر جدال‌های میانه میدان را ببرد.

* خاطره شیرین آندو از جدال 11 ماه و 10 روز قبل
آندو تیموریان آخرین‌بار با تراکتورسازی در ایستگاه بیست و دوم فصل قبل برابر پرسپولیس قرار گرفت. یکشنبه 17 اسفندماه سال 1393 آندو یک رهبر واقعی در تبریز بود.

در آن دیدار شاهین ثاقبی (62) تک‌گل میزبان را وارد دروازه سوشا مکانی کرد تا تیموریان با خاطره خوش آخرین دیدارش برابر پرسپولیس را به کارنامه فوتبالی‌اش اضافه کند. دیدار مذکور دقیقا 11 ماه و 10 روز قبل برگزار شد.

* شکست تلخ
تیموریان در نیم‌فصل نخست لیگ قبل 90 دقیقه با پیراهن استقلال برابر پرسپولیس حاضر شده بود. در داربی هفته پانزدهم لیگ 15، استقلال با گل دقیقه 45 شهباززاده نیمه اول را برد اما گل‌های دقایق 72 و 82 محمد نوری و امید عالیشاه سبب شد تا آندو خیلی تلخ از جمع استقلالی‌ها جدا شود.

* تساوی‌های بدون گل
در لیگ سیزدهم داربی‌های استقلال و پرسپولیس جذاب نبودند. تیموریان در هر دو بازی فصل برای آبی‌ها به میدان آمد تا شریک تساوی‌های بدون گل هفته‌های 8 و 23 دو تیم باشد.

شاید نکته قابل تامل در کارنامه داربی‌های آندو مربوط به لیگ یازدهم باشد. تیموریان در بازی هفته هفتم استقلال و پرسپولیس حضوری 90 دقیقه‌ای داشت تا در جشن پیروزی 2 بر صفر برابر رقیب «پررنگ» به چشم بیاید.

با این حال در دیدار برگشت مصدومیت عاملی شد تا داربی شماره 74 غایب باشد. شاید اگر تیموریان در آن دیدار حضور داشت آبی‌ها در عرض 10 دقیقه بازی 2 بر صفر برده را 3 بر 2 نمی‌باختند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها