کد خبر: ۳۶۴۴۶۹
زمان انتشار: ۱۴:۵۸     ۳۰ بهمن ۱۳۹۴
برای رایگان شدن تماشای مسابقات؛
عضو مجمع فدراسیون فوتبال با بیان اینکه ممکن است سجادی برای حضور در انتخابات فدراسیون تحت فشار قرار بگیرد،گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌تواند ما را به خاطر رایگان کردن مسابقات لیگ جریمه کند.

به گزارش پایگاه 598، امیر عابدینی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره رایگان شدن بعضی از مسابقات لیگ برتر با بیان مطلب فوق افزود: این اتفاق به دور از ادبیات فوتبال حرفه‌ای است و قطعا اگر کنفدراسیون فوتبال آسیا با خبر شود، ما را جریمه می‌کند چرا که طبق قوانین فیفا، باشگاه‌ها باید درآمدزا باشند.

وی تصریح کرد: سازمان لیگ می‌تواند خودش بلیت‌ها را به باشگاه‌ها بفروشد و یا یک اسپانسر آنرا تقبل کند. اگر بگوییم بلیتی وجود ندارد و بازی‌ها کاملا رایگان است، این درست نیست.

عضو مجمع فدراسیون فوتبال درباره رایگان بودن طبقه دوم ورزشگاه آزادی برای مسابقات پرسپولیس و تقلید استقلال از این حرکت، گفت: من مانده‌ام که بخش برگزاری لیگ با استقلال و پرسپولیس چه کار می‌کند. تیم‌های میهمان هم از حضور تماشاگران سهم درآمدی دارند. آیا وقتی یک مسابقه رایگان می‌شود، حق تیم میهمان پرداخت می‌شود.

عابدینی تاکید کرد: رایگان کردن مسابقات به ضرر فوتبال است و ما را از حرفه‌ای بودن دور می‌کند. این کار مثل حرکتی است که یکبار محمود احمدی نژاد رئیس جمهور گذشته انجام داد و ما هنوز چوب تورم آنرا می‌خوریم. آن زمان ۴۰ هزار تومان یارانه به مردم دادند ولی تورم چندین برابر شد و مشکلات زیادی برای مردم بوجود آمد. به نظرم نباید احساسی و به دور از منطق تصمیم گرفت.

وی افزود: یک زمان حسین هدایتی بلیت مسابقات پرسپولیس را می‌خرید و هزینه‌اش را می‌داد تا بازی‌ها رایگان شود ولی الان باشگاه‌ها می‌گویند هزینه بلیت‌ها را از درآمدمان کم کنید؛ کدام درآمد؟

عضو مجمع فدراسیون فوتبال درباره کنارکشیدن علیرضا اسدی از انتخابات فدراسیون و اینکه گزینه وزارت ورزش برای انتخابات چه کسی خواهد بود، گفت: من هم روز شنیدم که اسدی منصرف شده است. ممکن است وزارت ورزش روی نصرالله سجادی فشار بگذارد تا در انتخابات شرکت کند. شاید هم وزارت با اعضای مجمع و فدراسیون تعامل کند و گزینه‌ مستقیمی نداشته باشد.

عابدینی درباره اینکه گفته می‌شود علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس از طرف وزارت در انتخابات ثبت نام خواهد کرد، یادآور شد: این یک شوخی است چون طاهری هیچ سابقه فوتبالی ندارد! او باید در پرسپولیس بماند و از این تیم حفاظت کند و کارش را با برانکو ادامه بدهد. اینکه طاهری فکر کند می‌تواند در کورس رقابت باشد، اشتباه است چون مجمع به ایشان هیچ فرصتی نخواهد داد.

وی همچنین درباره انتقادات افشین پیروانی در برنامه نود مبنی بر اینکه تیم ملی برای اردوی بعدی خود لباس و زمین مناسب ندارد، تصریح کرد: فدراسیون با تمام فشارها و کمبودهایش برای تیم ملی و کی‌روش کم نمی‌گذارد. اینقدرها نباید بی انصاف بود. با تمام کمبودها، همه چیز تا الان تامین شده است. یک ماه دیگر اگر تیم ملی لباس نداشت، مردم می‌خرند و به تیم ملی می‌دهند!

عضو مجمع فدراسیون فوتبال ادامه داد: این حرفها تخریبی است و می‌خواهند فدراسیون را تخریب کنند. کاش دوستان بدانند که رمز و راز مدیریت این نیست. برای مدیر بودن باید اول تواضع داشت و احترام بزرگترها و سیستم را حفظ کرد. شما اگر یک سیستم را قبول دارید، وقتی وارد آن می‌شوید باید کار کنید نه اینکه شمشیر ببندید و گردن همه را بزنید.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها