کد خبر: ۳۶۴۶۰۳
زمان انتشار: ۱۶:۵۱     ۰۱ اسفند ۱۳۹۴
رئیس دانشگاه آزاد کرج با بیان اینکه ازدواج دانشجویی پیوندی مبتنی برآگاهی و شناخت کامل است گفت: طبق پژوهش‌های صورت گرفته 90 درصد این ازدواج‌ها موفقیت آمیز بوده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران، دکتر بهروز میرزا در مراسم ازدواج 104 زوج دانشجو که امروز شنبه(یکم اسفند) در دانشگاه آزاد اسلامی کرج برگزار شد، گفت: ایده ازدواج دانشجویی آسان از 19سال پیش توسط نهاد نمایندگی رهبری مطرح شد و خوشبختانه از آن زمان تاکنون دستاوردهای خوبی را به همراه داشته است.

وی افزود: این نوع ازدواج چون مبتنی بر آگاهی و شناخت کامل صورت می‌گیرد عمدتا سرانجام خوبی دارد و طبق پژوهش‌های صورت گرفته تاکنون 90 درصد از این ازدواج‌ها موفقیت آمیز بوده است.

رئیس دانشگاه آزاد کرج خاطرنشان کرد: بسیاری از دستگاه های فرهنگی واجتماعی می‌توانند در پیشبرد این ایده مبارک یاری کننده باشند تا نتایج آن از این هم بهتر شود.

این مسئول ادامه داد: دستگاه‌هایی چون ورزش و جوانان، بانک‌ها، مراکز فرهنگی و ... می‌توانند در این موضوع کمک کننده باشند.

میرزا با تاکید بر اینکه ازدواج یک نوع قرارداد است که می‌تواند ضامن امنیت و آرامش جامعه و بقای نسل باشد، ادامه داد: اگر این امر به درستی صورت بگیرد و پایه هسته اولیه خانواده مستحکم گذاشته شود امنیت جامعه نیز بهتر تامین می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بنابراین ازدواج پدیده مهمی است که در طول زندگی یکبار اتفاق می‌افتد و از حساس‌ترین رویدادهای زندگی است که باید آگاهانه با آن برخورد کرد.

میرزا گفت: در حال حاضر حدود پنج میلیون دانشجو در کشور وجود دارد بنابراین می‌توان بر روی این قشر سرمایه گذاری خوبی برای تشکیل خانواده و ازدواج آسان انجام داد و در این مسیر باید از همه سازمان‌ها به ویژه ورزش و جوانان کمک گرفت.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها