کد خبر: ۳۶۴۹۹۲
زمان انتشار: ۰۲:۲۷     ۰۴ اسفند ۱۳۹۴
احمد امیرآبادی فراهانی به برخی از ویژگی‌های افراد حزب‌الهی اشاره و اضافه کرد: جمعه روز گذشته بنده برای اینکه از بیت‌المال در تبلیغات شخصی خود استفاده نکنم در مراسم تقدیر از ورزشکاران محروم در ورزشگاه شهدای نیروگاه حضور نیافتم اما بعد از ظهر آن روز یکی از کاندیداها در ورزشگاه یادگار امام حضور یافت.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، احمد امیرآبادی‌فراهانی دوشنبه شب در گردهمایی بزرگ اصولگرایان استان قم که در مسجد امیرالمومنین(ع) برگزار شد، با بیان اینکه نمایندگان باید به دنبال نظارت بر اجرای قوانین در سطح جامعه اسلامی باشند، اظهار کرد: مسئولان باید با حفظ ارزش‌های نظام به دنبال خدمت‌رسانی به مردم باشند.

وی با تاکید بر اینکه نمایندگان باید با افزایش همدلی و همزبانی در میان مردم و مسئولان به دنبال پیشرفت نظام اسلام باشند، اضافه کرد: نمایندگانی که بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی نظارت ندارند به دنبال اهداف شخصی هستند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس باید پیگیر خواسته‌های مردم باشند، خاطرنشان کرد: قم ظرفیت‌های خاص و جایگاهی ویژه دارد به همین علت مردم نباید اجازه دهند که تبلیغات انتخاباتی نادرست در این شهر انجام شود.

وی از بررسی مشکلات روستاهای استان قم یاد کرد و گفت: اگر دولت به فکر رفع مشکلات اساسی ملت از جمله معیشت، بیکاری، رکود، اعتیاد و طلاق باشد نمایندگان شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم از آن حمایت می‌کنند اما اگر قوه مجری به دنبال حاشیه‌سازی، رابطه با‌ آمریکا و در حاشیه قرار دادن مسائل اصلی مردم باشد در مقابل دولت ایستادگی می‌کنیم.

امیرآبادی‌فراهانی با تاکید بر اینکه اشراف‌گرایان در جامعه اسلامی جایی ندارند، تصریح کرد: نمایندگان باید دارایی‌ها و هزینه‌های تبلیغاتی خود را به صورت شفاف برای مردم تشریح کنند؛ مردم قم اجازه نمی‌دهند نمایندگان منافق به مجلس شورای اسلامی ورود پیدا کنند و انقلاب در اختیار نااهلان قرار گیرد.

وی نمایندگان باید مواضع شفاف داشته باشند، خاطرنشان کرد: داشتن مغازه دو نبش در انتخابات فایده ندارد و هر کاندیدا باید جبهه سیاسی خود و مواضع خود را نسبت به مسائل اقتصادی،‌ اشراف‌گرایی و کشورهای استکباری مشخص کند؛ آرمان‌های امام خمینی(ره) و دفاع از حقوق ملت اصول جبهه اصولگرایان است.

امیرآبادی‌فرهانی خطاب به مسئولان برگزاری انتخابات گفت: نمایندگان مردم قم در مجلس از حقوق کاندیداهای انتخابات دهمین دوره مجلس حراست می‌کنند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی به برخی از ویژگی‌های افراد حزب‌الهی اشاره و اضافه کرد: جمعه روز گذشته بنده برای اینکه از بیت‌المال در تبلیغات شخصی خود استفاده نکنم در مراسم تقدیر از ورزشکاران محروم در ورزشگاه شهدای نیروگاه حضور نیافتم اما بعد از ظهر آن روز یکی از کاندیداها در ورزشگاه یادگار امام حضور یافت.

وی با بیان اینکه باید در کشور عدالت برقرار شود، مطرح کرد: برای رفاه بیشتر مردم از ایجاد ستادهای انتخاباتی در حدفاصل چهارراه بازار تا میدان جانبازان خودداری می‌کنم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها