کد خبر: ۳۶۵۰۹۹
زمان انتشار: ۱۳:۵۹     ۰۴ اسفند ۱۳۹۴
تمرین پرسپولیس در حالی امروز استارت خورد که همه چیز حول اعتصاب روز گذشته بود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ورزش سه: در حالی تمرین امروز پرسپولیس در درفشی فر پیگیری شد که روز گذشته بازیکنان این تیم در اعتراض به پرداختی کم دست به اعتصاب زده بودند و با حضور در دفتر طاهری و با وعده او در تمرین امروز حضور یافتند.

* تمرین راس ساعت 10 با حضور تمام بازیکنان در درفشی فر استارت خورد و بازیکنان بدون توجه به اتفاقات روز گذشته زیر نظر برانکو کار خود را آغاز کردند.

* در این تمرین مهدی طارمی که روز گذشته با درگیری لفظی با خبرنگاران حاشیه درست کرده بود با تاخیر 10 دقیقه ای حاضر شد.

* تمامی اعضای کادرفنی پرسپولیس در تمرین امروز حضور یافته اند و بازیکنان را برای انجام تمرین پیش از دیدار برای تراکتورسازی آماده می کنند.

* اتفاقات روز گذشته در نهایت منجر به این شده بود که هواداران حاضر در درفشی فر در سکوت تمرین را دنبال کنند و واکنشی به بازیکنان نداشته باشند.

* برانکو در ابتدای تمرین در جمع بازیکنانش حاضر شد و به صحبت درباره شرایط تیم پرداخت و از آنها خواست بدون توجه به مشکلات و اتفاقات برای رسیدن به موفقیت تیم تلاش کنند و در انتظار باشند مشکلات تیم از سوی مدیریت حل شود.

* کریم باقری که روز گذشته نیز در تمرین غیبت داشت، در تمرین امروز نیز حضور نیافت و غایب بود.

* دروازه بان ازبکستانی پرسپولیس که برای مهیا کردن شرایط حضور خانواده اش به تاشکند سفر کرده بود روز گذشته به ایران بازگشت و امروز نیز در تمرین این تیم حضور یافت.

* امیرعباس آئینه‌چی با تاخیر 50 دقیقه ای در تمرین حضور یافت و این مساله واکنش سرمربی پرسپولیس را در پی داشت. برانکو به این بازیکن جوان اجازه تمرین نداد و برای تنبیه اش او را مجبور کرد به دویدن دور زمین بپردازد.

* تمرین با کارهای بدنی زیر نظر مارکو، مربی بدنساز این تیم آغاز شد و سرخپوشان در ابتدا زیر نظر او کارهای کششی و بدنی انجام دادند تا آماده تمرین شوند و در ادامه نیز به کار با توپ پرداختند.

* فوتبال در دو سوم زمین بخش اصلی تمرین امروز پرسپولیسی‌ها بود که قضاوت این بازی را خود برانکو بر عهده داشت.

* الکساندر لوبانف، قدیمی پور، محسن زاده، سوشا مکانی به عنوان دروازه بانان پرسپولیس زیر نظر ایگور پانادیچ به کارهای اختصاصی و تمرینات مربوط به دروازه بانی مشغول شدند.

* طبق تصمیم برانکو بازیکنان پرسپولیس از امروز روزی دو نوبت تمرین خواهند کرد و به این ترتیب سرخپوشان امروز ساعت 16 در محل تمرین خود حاضر شده و زیر نظر مربیان کار خواهند کرد.

* در جریان تمرین درگیری لفظی کوچکی بین احمد نوراللهی و وحید حیدریه اتفاق افتاد. در یک صحنه حیدریه به اینکه نوراللهی به او پاس نداده بود ناراحت شد و اعتراضش را به هافبک سرخپوشان اعلام کرد. نوراللهی هم که در مرکز زمین قرار داشت پاسخی به مدافع تیمش داد که در این صحنه برانکو از دو بازیکن خواست به این موضوع پایان دهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها