کد خبر: ۳۶۵۱۹۶
زمان انتشار: ۰۹:۰۰     ۰۵ اسفند ۱۳۹۴
آیت‌الله شاهچراغی:
آیت‌الله شاهچراغی نامزد انتخابات خبرگان رهبری تأکید کرد: انتشار نام بنده در هر لیست دیگری جز لیست ارائه‌شده از سوی جامعتین مورد تأیید نیست.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی، نامزد انتخابات خبرگان رهبری و نماینده فعلی مردم استان در این مجلس دقایقی پیش با صدور بیانیه‌ای تصریح کرده‌است که انتشار نام وی در هر لیست دیگری جز لیست ارائه‌شده از سوی جامعتین مورد تأیید نیست.

در بیانیه آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی، نامزد انتخابات خبرگان رهبری آمده است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

با ادای احترام به ساحت نورانی بانوی عنایت و کرامت حضرت فاطمه زهرا (سلام‌الله علیها) و تقدیر و سپاس از عموم حامیان، ضمن دعوت از تمامی مردم شریف و گروه‌ها و تشکل‌های مختلف جامعه اسلامی به حضور گسترده و چشمگیر در انتخابات بزرگ و سرنوشت‌ساز هفتم اسفند، به اطلاع می‌رساند با عنایت به درج نام اینجانب سیدمحمد شاهچراغی در لیست جامعتین به‌منظور انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان سمنان، انتشار نام بنده در هر لیست دیگر مورد تأیید نیست».

به گزارش فارس؛ بیانیه آیت‌الله شاهچراغی، نامزد انتخابات خبرگان رهبری در حالی صادر می‌شود که طی روزهای اخیر تشکل‌ها و جریان‌های مختلفی سیاسی به ویژه گروه‌های اصلاح‌طلب حمایت خود را از این نامزد انتخاباتی اعلام کرده‌بودند.

حزب کارگزاران سازندگی استان سمنان عصر امروز با صدور بیانیه‌ای از آنچه به عنوان کاندیدای جبهه اعتدال ایران در مجلس خبرگان استان سمنان نام برده‌بود، حمایت کرد؛ در بند پنجم این بیانیه آمده است: حضرت آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی به‌عنوان کاندیدای اصلح مورد حمایت ما در مجلس خبرگان رهبری خواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها