کد خبر: ۳۶۵۵۲۳
زمان انتشار: ۱۰:۳۹     ۰۷ اسفند ۱۳۹۴
پس از شرکت در انتخابات؛
رئیس‌جمهور گفت: دولت آرای مردم را امانت بزرگ می‌داند و برای حراست از این امانت، همه توان خود را به کار می‌گیریم. من دستِ همه آنهایی که امروز آرای خود را به صندوق رای می‌ریزند می‌بوسم.
به گزارش پایگاه 598، حجت‌الاسلام حسن روحانی پس از بازدید از ستاد انتخابات کشور و انداختن رأی خود به صندوق انتخابات مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان، در جمع خبرنگاران حضور یافت.

وی گفت: گزارش‌هایی که دریافت کردیم در سراسر کشور امنیت کامل وجود دارد و حضور مردم پای صندوق‌ها، حضوری پرشور است.

رئیس‌جمهور ادامه داد: انتخابات و امروز نمادی از استقلال سیاسی کشور و حاکمیت است.

وی افزود: اگر قبل از پیروزی انقلاب دست‌های بیگانه برای اداره کشور تصمیم می‌گرفت، در طول این ۳۷ سال مردم ما هستند که پای صندوق رای با دستان خود برای کشور تصمیم می‌گیرند.

رئیس‌جمهور گفت: امروز با همت و اراده مردم دو نهاد بسیار مهم مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان شکل خواهد گرفت.

روحانی با تاکید بر اینکه امروز مردم در سرمایه‌گذاری پرسود شرکت می‌کنند، اظهار داشت: امروز مردم یک ساعت پای صندوق رای رفته، آرای خود را نوشته، تحویل می‌دهند و از ثمره این آراء ۴ سال برای مجلس شورای اسلامی و هشت سال برای مجلس خبرگان استفاده می‌کنند.

وی، امنیت ملی، آرامش، عزت سیاسی، امید به آینده و رونق اقتصادی را نتیجه این سرمایه‌گذاری پرسود خواند.

رئیس‌جمهور اظهار داشت: امروز مشارکت سیاسی به مفهوم امیدواری به آینده کشور، اعتماد به نظام و کارگزاران نظام است.

وی، امید و اعتماد را سرمایه اصلی و بزرگ خواند و گفت: امروز نتیجه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان با آرای تک‌تک مردم مشخص می‌شود.

روحانی تاکید کرد: وقتی امروز مردم در مشارکت سیاسی فعال هستند، انتظار داریم فردا نیز در مشارکت اقتصادی مردمی فعال باشند تا کشور را به جایی برسانیم که در شأن ملت است.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه دولت آرای مردم را امانت بزرگ می‌داند، گفت: دولت برای حراست از این امانت بزرگ همه توان خود را به کار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: به ملت اطمینان می‌دهم، دولت، هیات‌های اجرایی و هیات‌های نظارت و شورای نگهبان تلاش می‌کنند انتخابات کاملا قانونی و سالم برگزار شود.

روحانی، برگزاری سالم و قانونی انتخابات را افتخاری برای ملت ایران و دوستان ملت خواند و گفت: امروز چشم‌های دوستان و دشمنان ما به ایران اسلامی دوخته شده است.

وی ادامه داد: تردیدی ندارم ملت ایران در این شرایط حساس حماسه بزرگی را بر مبنای اراده خود خواهند آفرید.

رئیس‌جمهور اظهار داشت: انتخابات، رقابت است اما رقابت تا ۸ صبح دیروز بود و بعد از آن رقابتی وجود ندارد.

روحانی گفت: تا امروز فرصت برای فکر کردن و هماهنگی وجود داشت و امروز هم روز حضور پای صندوق‌های رای با آرامش است تا اقدامی سرنوشت‌ساز انجام شود.

وی با تاکید بر اینکه همه ما امروز پای صندوق‌های رای پیروز هستیم، گفت: همه احزاب و جناح‌ها پیروزند. اگر جناحی ببَرد پیروز است، اگر بازنده شود هم پیروز است.

روحانی ابراز امیدواری کرد نتیجه انتخابات موجب نشاط همگانی برای ملت باشد و گفت: هم مجلس شورای اسلامی و هم مجلس خبرگان با نظر مردم تشکیل می‌شود و برای ما محترم است.

رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه همه مردم به آرای اکثریت احترام می‌گذارند، تصریح کرد: اتکای ما به اکثریت آراست و نگاه ما به صندوق‌های رای خواهد بود.

وی در پایان اظهار داشت: من دستِ همه آنهایی که امروز آرای خود را به صندوق رای می‌ریزند می‌بوسم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها