کد خبر: ۳۶۵۹۵۸
زمان انتشار: ۱۳:۲۵     ۰۹ اسفند ۱۳۹۴
رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به آمادگی کامل پلیس برای برگزاری طرح نوروزی از رکوردزنی جالب توجه ترافیکی در ۷ اسفند و همزمان با انتخابات خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، سردار علی مهری در جلسه طرح‌های ویژه ترافیکی که با حضور مسئولان تمامی دستگاه‌های خدماتی و امدادی برگزار شد با اشاره به برنامه‌‌ریزی انجام شده برای طرح نوروزی اظهار داشت: خوشبختانه امسال با استفاده از تجربیات خوب سال گذشته تدابیر ویژه‌ای برای سفرهای نوروزی اتخاذ شده و مقرر شد رزمایش نوروزی سراسری در تمام کشور در روز سه‌شنبه 25 اسفند با حضور تمامی دستگاه‌ انتظامی و امداری برگزار شود.

وی با اشاره سهم قابل توجه واژگونی در تصادفات نوروزی سال قبل گفت: 5 استان خراسان رضوی، سمنان، فارس، آذربایجان شرق و سیستان و بلوچستان رکوردار واژگونی بودند و 40 درصد این واژگونی در معابر و محورهای مواصلاتی این استانها رخ داد.

رئیس پلیس راهور کشور افزود: با توجه به این این موضوع و در نظر گرفتن نقش مواردی همچون انحراف به چپ و عدم توجه به جلو در بروز سوانح ترافیکی پلیس دستگاه‌های خدماتی، راهداری و بیمه و همچنین سیستم امدادی کشور تدابیر لازم را اندیشدیده‌اند.

وی در ادامه اظهاراتش با اشاره به جانمایی محل اسکان مسافران نوروزی در سراسر کشور نیز گفت: در ایام نوروز با هماهنگی پلیس نقاط خاصی برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده و ویژگی مهم این نقاط آن است که اسکان مسافران، ترافیک در شهرها را دامن نزنند.

مهری در ادامه با اشاره به آماده‌باش سراسری همیاران پلیس، فرهنگیاران ترافیک و بازرسین ابراز امیدواری کرد: نوروز 95 نوروز کم حادثه و منضبط در بحث ترافیک باشد.

وی در پایان با تقدیر از حضور مردم در انتخابات 7 اسفند از رکوردزنی مسافران در شهرها و روستاهای کشور خبر داد و گفت: خوشبختانه در روز 7 اسفند اتفاق بسیار خوبی افتاد و هیچ تصادف فوتی در کشور گزارش نشد که این موضوع به نوعی رکوردزنی در نوع خود محسوب می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها