کد خبر: ۳۶۶۰۰
زمان انتشار: ۲۰:۲۷     ۰۵ بهمن ۱۳۹۰
بازیگر سینما و تلویزیون ایران بر این باور است که رفتار بازیگران ایرانی در پروژه های خارجی بر اساس میزان اعتقاد آنها به ارزش های دینی شکل می گیرد.
پروانه معصومی در گفتگو با مهر گفت: به هر صورت ما مسلمان هستیم و در یک جامعه اسلامی مانند دیگر مسلمانان جهان زندگی می کنیم. اگر قرار باشد حجاب را بالاجبار قبول کنیم قطعا در خارج از کشور آن را  کنار می گذاریم و هر جوری که دلمان بخواهد رفتار می کنیم.

وی افزود: اما شخصی که حقیقتا مسلمان باشد و بدون زور و اجبار و بر اساس اعتقاداتش حجاب بر سر کند، در خارج از کشور هم همین شرایط را رعایت کرده و در چهارچوب اسلامی و موازین آن حرکت می کند.

این بازیگر ادامه داد:بازیگری که برای حضور در پروژه ای در خارج از کشور حضور پیدا می کند بر اساس اعتقادات و اختیار خود انتخاب را انجام می دهد. او می تواند در فیلمی حضور یابد که با موازین جامعه اش هماهنگ باشد. در این صورت است که به راحتی به کشور خود باز می گردد.

وی در ادامه تاکید کرد:من خودم بازیگرانی را دیدم که وقتی برای کاری به خارج از کشور می روند بسیار تمایل دارند دوباره بازگردند. اما برخی از آنها نیز کارهایی انجام می دهند که دیگر روی بازگشت ندارند.

معصومی افزود: به عقیده من در ارتباط با حضور بازیگران در پروژه های خارجی نیاز به قانون نیست و این دین است که می تواند جوابگو باشد. کسی که موازین دین را قبول کند قطعا چنین مسائلی را هم رعایت می کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۵:۰۳ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۰
۲
۲
البته انتخاب هنرپیشگان معروف بعنوان الگو هم می تواند یکی از ریشه های این بلاهایی باشد که دامنگیر نسل های جدیدتر می شود
پاسخ
ح-پ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۱۹ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۰
۴
۲
احسن بر شما خانم محترم واقعا حرف های پر از معنی وشکستن روح وروان شخص با حساب شده ومنطقی ،من افتخار میکنم که چقدر مادرانه ودلسوزانه وبا اندکی رنجاندن طرف مورد نظر، نظر دادید خدا حفظتان خانم پروانه نماید.. راستی پیام را اگر خواندید حرفی از خودتان در سال جدید از محل زندگیتان ،همسرتان وپسر یکی یدونه تان بزنید ما خوشحال میشویم از صدای گرمتان. ح-پ
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها