کد خبر: ۳۶۶۱۷۴
زمان انتشار: ۰۹:۱۱     ۱۱ اسفند ۱۳۹۴
رئیس تبلیغات اسلامی زاهدان از برگزاری همایش بزرگ فاطمیون همزمان با 20 اسفند در زاهدان خبر داد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام علی خیور از برگزاری همایش بزرگ فاطمیون همزمان با 20 اسفند ساعت 9 صبح در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان خبر داد.

رئیس تبلیغات اسلامی زاهدان افزود: خوشبختانه شاهد استقبال روزافزون هیئات مذهبی در برگزاری مراسمات عزاداری ایام فاطمیه اول و دوم هستیم که این مسئله نشان از ارادت مردم شهرستان زاهدان به ائمه اطهار و خصوصا حضرت فاطمه(س) است.

این مسئول در تشریح برنامه‌های سوگواری به مناسبت شهادت بانوی اسلام، گفت: کارگاه آموزشی با موضوع ارائه حقوق همسرداری ویژه مخاطبین کمیته امداد، کارگاه آموزشی سبک زندگی حضرت فاطمه (س) ویژه بانوان، مسابقه اسوه حسنه با محوریت حدیث کساء و محفل انس با قرآن ویژه بانوان از جمله برنامه‌های این ایام است.

وی ادامه داد: از دیگر برنامه‎‎های محوری، همایش بزرگ فاطمیون است که مورخ 20 اسفند ساعت 9 صبح در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: مداحی و همچنین سخنرانی علما و روحانیان برجسته کشور در مدح سیره و شخصیت فاطمةالزهرا (س) از جمله برنامه‎های پیش‎بینی شده در این زمینه است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها