کد خبر: ۳۶۶۲۸۲
زمان انتشار: ۱۴:۱۵     ۱۱ اسفند ۱۳۹۴
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرد: با توجه به آزادسازی قیمت‌ها ضرورتی برای ادامه عرضه کارتی بنزین در کشور وجود ندارد.
به گزارش پایگاه 598، سید ناصر سجادی امروز با تاکید بر اینکه بودجه لازم برای پرداخت کارمزدهای جایگاه‌های عرضه سوخت تامین شده است، گفت: پرداخت کارمزدهای سال ٩٤ تا پایان امسال تمام می‌شود.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با بیان اینکه پرداخت معوقه کارمزدهای جایگاه‌های سوخت به همراه معوقه‌های آنها به همه مناطق شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران ابلاغ شده است، تصریح کرد: هم اکنون کارمزدها در حال پرداخت است.

این مقام مسئول در خصوص تصمیم گیری درباره عرضه بنزین با کارت‌های سوخت هم توضیح داد: با توجه به کاهش رشد مصرف بنزین و اصلاح قیمت‌ها هم اکنون ضرورتی برای این کارت‌ها وجود ندارد اما تا زمانی که مصوبه دولت در این زمینه ابلاغ نشود، بنزین به صورت کارتی عرضه می‌شود.

مدیر عامل شرکت پخش فرآورده های نفتی ایران پیش از این از افزایش ٤٠ درصدی کارمزد توزیع بنزین در جایگاه‌های سوخت در سال ٩٤ خبر داده بود و گفته بود: این میزان افزایش از ابتدای امسال بوده و به همراه همه معوقه‌های جایگاه داران در اواخر بهمن ماه پرداخت آغاز می شود.

ناصر رئیسی فرد رئیس کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایی صاحبان جایگاه‌های سوخت روز گذشته  با تاکید بر اینکه با برگزاری یک نشست مشترک بین مسئولان شرکت ملی پخش نفتی و جایگاه‌داران سوخت، پیشنهادی مبنی بر توقف آزمایشی عرضه کارتی بنزین برای مدت زمان ۷ تا ۱۰ روز پایانی سال مطرح خواهد شد، گفته است: در صورت موافقت شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، این امکان فراهم می‌شود که در روزهای پایانی سال و ایام نوروز فروش بنزین کاملاً آزاد شده و بدون استفاده از کارت جایگاه‌داران و یا کارت‌های شخصی انجام شود.

در همین حال، بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت هم اخیرا در نشستی خبری با بیان اینکه وزارت نفت به دنبال توقف عرضه کارتی بنزین است، اعلام کرده است: برای نهایی کردن این موضوع دنبال مذاکره با دولت هستیم.
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها