کد خبر: ۳۶۶۴۶۴
زمان انتشار: ۱۴:۰۸     ۱۲ اسفند ۱۳۹۴
مجموعه این اتفاقات نه فقط در انتخابات هفتم اسفند، بلکه در انتخابات 24 خرداد 1392 نیز قابل مشاهده است، جایی که حسن روحانی، کاندیدای مورد حمایت جریان اصلاح‌طلب با کمتر از 300 هزار رأی از مجموع کل آرای ملت توانست مقام ریاست جمهوری را در همان مرحله اول از آن خود کند و مستقیم به پاستور برود.
به گزارش پایگاه 598، روزنامه جوان نوشت: تحلیل واکنش اصولگرایان به انتخابات هفتم اسفند که در نامه احمد توکلی و پیشتر از آن در نامه علی زاکانی و محمداسماعیل کوثری از نمایندگان دور نهم مجلس قابل مشاهده است، موضوعی فراتر از یک تبریک رسانه‌ای به مردم است.

پیام‌های این‌چنینی بیان‌کننده این واقعیت است که اصولگرایان برخلاف جریان مقابل همواره سعی خود را بر پذیرش رأی و خواست مردم قرار داده و بر انتخاب مردم ارج می‌نهند. جالب اینجاست که غلامعلی حدادعادل که او هم از راهیابی به مجلس دهم بازماند، در یکی از شبکه‌های مجازی از شوخی‌های همشهری‌هایش پس از عدم موفقیت در انتخابات استقبال کرده است.

مجموعه این اتفاقات نه فقط در انتخابات هفتم اسفند، بلکه در انتخابات 24 خرداد 1392 نیز قابل مشاهده است، جایی که حسن روحانی، کاندیدای مورد حمایت جریان اصلاح‌طلب با کمتر از 300 هزار رأی از مجموع کل آرای  ملت توانست مقام ریاست جمهوری را در همان مرحله اول از آن خود کند و مستقیم به پاستور برود.

این در حالی است که این فضا و امکان برای کاندیداهای دیگر رقیب وجود داشت که حداقل نسبت به نتیجه انتخابات اعتراض کنند و اعلام پیروزی روحانی را به تعویق بیندازند، اما هم در انتخابات خرداد سال 92 و هم در انتخابات هفتم اسفند 94 این اصولگرایان بودند که به‌رغم ناهمسویی با دولت‌های برگزارکننده انتخابات در هر دو دوره، بر عملکرد آنها در شمارش آرا مهر صحت زدند و در برابر انتخاب مردم سر تعظیم فرود آوردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها