کد خبر: ۳۶۷۶۰۵
زمان انتشار: ۱۵:۳۵     ۱۹ اسفند ۱۳۹۴
«مارک ریلانس» بازیگر مشهور انگلیسی و برنده جایزه اسکار ۲۰۱۶ چند روز بعد از دریافت جایزه به جنبش تحریم اسرائیل پیوست.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جبهه جهانی مستضعفین، «مارک ریلانس» برنده جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد اسکار 2016 میلادی به جنبش تحریم اسرائیل پیوست.

سایت خبری «دوت مصر» در این‌باره نوشت، خبر پیوستن «مارک ریلانس» به صف تحریم‌کنندگان اسرائیل چند روز بعد از دریافت جایزه اسکار به دلیل بازی در فیلم «پل جاسوس‌ها»، موجب خشم برخی طرفداران صهیونیستی وی شد.

«ریلانس» چندی پیش به‌ همراه 1100 هنرمند و موسیقی‌دان انگلیسی با امضای طوماری بر دفاع همه‌‌جانبه از مقاومت و مبارزه مردم فلسطین برای دست‌یابی به عدالت و آزادی تأکید کرد.

در بخشی از این طومار که به همت سازمان مردم‌نهاد «هنرمندان به‌خاطر فلسطین» انجام شده، آمده است: همگی می‌دانید که ملت فلسطین چند دهه است که از اشغال نظامی و تبعیض نژادی اسرائیل رنج می‌برند و رژیم صهیونیستی آنان را از آزادی، عدالت و حق زندگی محروم کرده است.

گفتنی است «بابی زاریم» از مسئولان مشهور امور تبلیغاتی اسرائیل در انتقاد از این هنرمند انگلیسی گفت: «مارک ریلانس» حقیر و ترسو است و اگر کمیته داوری اسکار، موضع او را در مورد رژیم صهیونیستی می‌دانستند به هیچ وجه وی را به عنوان بازیگر برتر انتخاب نمی‌کردند.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها