کد خبر: ۳۶۷۹۸۱
زمان انتشار: ۱۹:۲۵     ۲۲ اسفند ۱۳۹۴
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: کنار کشیدم تا فضا برای آمدن دیگران باز شود. ضمن اینکه ما هم در این بین به فوتبال کمک می‌کنیم.
به گزارش پایگاه 598، علی کفاشیان پس از خروج از فدراسیون فوتبال در روز پایانی ثبت‌نام انتخابات این فدراسیون در جمع خبرنگاران و درباره اینکه برای ریاست فدراسیون ثبت‌نام کرده است یا نه، اظهار داشت: تا این لحظه ثبت‌نام نکرده‌ام.

وی ادامه داد: من کنار کشیدم تا فضا برای آمدن دیگران باز شود. ضمن اینکه ما هم در این بین به فوتبال کمک می‌کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که «آیا قبول دارید اگر کاندیدا می‌شدید، با توجه مخالفت وزارت ورزش و دولت با شما امکان تعلیق فوتبال ایران وجود داشت؟» گفت: این تفسیرهای شماست. در هر صورت باید اساسنامه فدراسیون فوتبال را به تصویب دولت برسانیم، وگرنه هر روز با این موضوع روبرو هستیم که اساسنامه قانونی نیست و مشکل دارد. تا اساسنامه قانونی نباشد، نمی‌آیم. خواسته سازمان بازرسی نیز اجرای قانون بود. آنها می‌گویند اگر مصوبه دولت را نگیرید، اساسنامه غیرقانونی است.

کفاشیان در پاسخ به این موضوع که «شما دو هفته پیش اعلام کردید در انتخابات شرکت می‌کنید»، تاکید کرد: من از دو یا سه هفته پیش یک روز می‌گفتم کاندیدا می‌شوم و یک روز هم می‌گفتم که نمی‌شوم. در واقع می‌گفتم هیچ چیز معلوم نیست. در شرایط فعلی ماندن من به فوتبال ضربه می‌زند در حالی که نباید فوتبال از بودن من ضربه بخورد. اگر بخواهم بمانم، باید اصرار کنند تا این کار صورت بگیرد، نه اینکه من اصرار کنم تا بمانم.

وی در خصوص اینکه «آیا منظور شما از اینکه اگر بمانید، فوتبال ضربه می‌خورد، این است که فوتبال ایران تعلیق می‌شود»، گفت: این تفسیر شماست. منظور من این است که یک روز می‌گویند اساسنامه قانونی نیست و باید به تصویب برسد، یک روز می‌گویند بازنشسته‌ام و... ، در واقع موانعی که با بودن من باعث می‌شود فوتبال لطمه بخورد. تا کِی باید بجنگیم و دعوا کنیم. بگذارید فضای جدیدی ایجاد شود و کاندیداهای جدیدی حضور پیدا کرده و با انرژی کار را جلو ببرند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها