کد خبر: ۳۶۸۱۵۲
زمان انتشار: ۱۸:۵۵     ۲۴ اسفند ۱۳۹۴
فرمانده انتظامی آمل از کشف راز قتل زن بابلی در آمل پرده برداشت.
به گزارش پایگاه 598، ولی‌الله گنجیان‌مقدم امروز در جمع خبرنگاران در تشریح به قتل رسیدن زن بابلی طی دو روز اخیر، اظهار داشت: خانمی 60 ساله به دعوت خانمی برای برگزاری مراسم عزاداری وارد شهرستان آمل شده است.

وی ادامه داد: این خانم روز بیست‌ودوم از منزل خارج شده و تا شب گذشته به خانه برنگشت که این موجب نگرانی فرزندانش شد.

گنجیان‌مقدم با بیان اینکه فرزندان این زن 60 ساله بدلیل نیامدن مادرشان به پلیس آگهی شهرستان بابل مراجعه و پیگیر قضایا شدند، افزود: ماموران این شهرستان نیز پس از رایزنی‌ و اطلاع‌رسانی به ستاد در مورد حضور این خانم در شهرستان آمل از سوی ستاد فرماندهی تحقیقات در دستور کار قرار گرفت.

رئیس پلیس آمل افزود: ماموران انتظامی این شهرستان پس از تحقیقات و بازجویی خانمی که زن بابلی را جهت برگزاری مراسم عزاداری به منزلش دعوت کرده بود، به قتل وی توسط همسرش پی‌ بردند.

وی با تاکید براینکه زن بابلی سیده "ف- م" پس از ورود به منزل خانم"ش- ن" با داشتن طلا در دستش مورد توجه شوهر خانواده قرار می‌گیرد، اظهار داشت: این فرد به نام "ح- ی" پس از بیرون رفتن همسرش از منزل به فکر کشتن خانم بابلی می‌افتد و پس از به قتل رساندن وی، جسدش را به همراه درخت تنومدی در حیاط منزلش می‌سوزاند.

گنجیان‌مقدم خاطرنشان کرد: فرد قاتل جسد سوخته زن بابلی را به همراه همسرش در جاده‌ای حاشیه‌ای انداخته و پس از فروش طلاهای مقتول به خرید دو دستگاه گوشی همراه اقدام کرد.

فرمانده انتظامی آمل یادآور شد: مردم قاتل پس از دستگیری به قتل زن بابلی اعتراف و به همراه همسرش به عنوان هم‌دست قاتل با پرونده جنایی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها