کد خبر: ۳۶۸۵۴۱
زمان انتشار: ۱۰:۵۶     ۲۷ اسفند ۱۳۹۴
ممنوعیت تردد انواع تریلر و کامیون همزمان با آغاز سفرهای نوروزی از بامداد امروز در محورهای هراز و فیروزکوه اعمال شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، فرمانده پلیس‌راه دماوند- فیروزکوه دقایقی پیش اظهار کرد: از صبح امروز، ممنوعیت تردد انواع تریلر و کامیون از تهران به سمت قائم‌شهر (استان مازندران) و بالعکس آغاز شد.

علی نیک‌روش ادامه داد: این ممنوعیت از ساعت هشت صبح امروز، 27 اسفندماه آغاز و تا ساعت 2 بامداد روز یک‌شنبه، هشت فروردین‌ماه سال آینده ادامه دارد.

وی افزود: همچنین ممنوعیت تردد انواع تریلر و کامیون، از ساعت هشت صبح روز 11 فروردین‌ماه تا ساعت 2 بامداد روز یک‌شنبه، 15 فروردین‌ماه نیز اعمال خواهد شد.

فرمانده پلیس‌راه دماوند- فیروزکوه با بیان اینکه در برخی از نقاط محور فیروزکوه محدودیت سرعت وجود دارد، تصریح کرد: در این خصوص، لازم است که رانندگان به علائم راهنمایی و رانندگی و سرعت مجاز توجه داشته باشند.

نیک‌روش گفت: در محور فیروزکوه 14 دوربین ثبت تخلف هوشمند فعال است که تمامی تخلفات رانندگی را به ثبت می‌رساند و به صورت آنلاین پیامک جریمه برای راننده خودروی متخلف ارسال می‌شود.

وی بیان کرد: گشت‌های ویژه پلیس‌راه در تمام مسیرهای اصلی و فرعی شهرهای شهرستان دماوند مستقر خواهند بود و تردد خودروها را کنترل می‌کنند.

فرمانده پلیس‌راه دماوند- فیروزکوه افزود: همزمان با سراسر کشور، نرخ جدید جرائم رانندگی سرعت و سبقت غیرمجاز، انحراف به چپ، نبستن کمربند ایمنی، صحبت با تلفن همراه و... در محور فیروزکوه اعمال شده است.

نیک‌روش توصیه کرد: رانندگانی که در طول محورهای دوطرفه حرکت می‌کنند، از ارتکاب تخلفاتی نظیر سبقت و سرعت غیرمجاز و همچنین عجله و شتاب پرهیز کنند؛ رانندگان حدفاصل تابلوهای سبقت آزاد را با فاصله ایمن با خودروهای روبه‌رو عبور و فاصله ایمن را در نظر بگیرند.

همچنین از بامداد امروز تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت تا ساعت 2 بامداد روز هشتم فروردین‌ماه سال 95 ممنوع شد و همچنین از ساعت هشت صبح روز 11 فروردین‌ماه تا ساعت 2 بامداد روز 15 فروردین‌ماه سال آینده به سمت آمل (استان مازندران) و بالعکس نیز ممنوع خواهد بود.

محورهای هراز و فیروزکوه در شرق استان تهران به سمت جاده‌های استان‌های شمالی کشور منتهی می‌شوند که در ایام نوروز بیشترین ترددهای جاده‌ای کشور به آنها تعلق دارد.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها